Gå til innhold

– Guild Wars 1 kan leve for alltid


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kult for dem som spiller det og har investert mye tid. Jeg kan ikke uttale meg om GW, men til generell sammenlikning -

 

- Selv er jeg WoW-gamer, og jeg tror nok ikke det blir noe WoW 2. Blizz har selv sagt at de gjerne vil bare holde det gående, og de oppdaterer grafikk-motoren hver expansion. Dét må gjerne fortsette.

 

Tror ikke mange ihuga fans ville bli særlig glade om de bare stengte ned hele greia, det er nok óg tilfelle for GW. Så lenge det lønner seg, må de veldig gjerne holde det gående. 10 år med WoW snart, og jeg tror 15 år er omtrent garantert. Om dét først skjer, og alt ser bra ut, kan det godt hende det blir både 20 og 25 år, kanskje de rett og slett ikke gir seg i det hele tatt.

 

GG.

Lenke til kommentar

Kult for dem som spiller det og har investert mye tid. Jeg kan ikke uttale meg om GW, men til generell sammenlikning -

 

- Selv er jeg WoW-gamer, og jeg tror nok ikke det blir noe WoW 2. Blizz har selv sagt at de gjerne vil bare holde det gående, og de oppdaterer grafikk-motoren hver expansion. Dét må gjerne fortsette.

 

Tror ikke mange ihuga fans ville bli særlig glade om de bare stengte ned hele greia, det er nok óg tilfelle for GW. Så lenge det lønner seg, må de veldig gjerne holde det gående. 10 år med WoW snart, og jeg tror 15 år er omtrent garantert. Om dét først skjer, og alt ser bra ut, kan det godt hende det blir både 20 og 25 år, kanskje de rett og slett ikke gir seg i det hele tatt.

 

GG.

 

Spiller ikke wow selv lenger men herregud lang tid og skal bruke på oppradere grafikken på de gamle rasene. de burde skamme seg. ble litt off topic. Slutta med wow etter første ekspack ble alt for lett.

Lenke til kommentar

- Selv er jeg WoW-gamer, og jeg tror nok ikke det blir noe WoW 2. Blizz har selv sagt at de gjerne vil bare holde det gående, og de oppdaterer grafikk-motoren hver expansion. Dét må gjerne fortsette.

Blizzard har jo begynt å jobbe på sitt neste MMO, "Project Titan", som på mange måter vil bli arvtakeren etter WoW. De kommer nok med et par nye expansions til World of Warcraft, og i løpet av den tiden kommer de til å slå sammen/stenge mange av serverene slik at det ikke koster dem like mye å holde WoW gående mens de skifter fokus over på Titan. Tror nok ikke Blizzard stenger alle WoW serverne med det første, men de kommer nok ikke til å bruke mye tid og krefter på WoW etter at Titan slippes.

Lenke til kommentar

Har mange gode minner fra Guild Wars, investerte noen hundre dager med effektiv spilltid i det, og var aktiv i noen år før det begynte å bli ganske sporadisk.

 

En dag jeg tenkte å starte opp igjen var passordet mitt skiftet, og etter å ha fått tilbakestilt det oppdaget jeg at kontoen min var tømt for alt av verdi. Det eneste jeg husker pr idag er at det var tett oppunder 1000 ectos, en god del andre sjelden materialer, tusenvis av candy canes og en haug med svært sjeldne våpen. De som vet hva det er snakk om, skjønner nok frustrasjonen jeg opplevde da.

 

Etter å ha kontaktet support fikk jeg opplyst om at det var en ip-adresse med kinesisk opphav (hvor ellers?) som hadde logget inn på min konto og tømt den, men de kunne ikke under noen omstendigheter gi det jeg mistet tilbake. Ei heller gi en oversikt over hva jeg mistet slik at jeg i det minste kunne prøve å skaffe alt tilbake. Uansett ville dette vært svært vanskelig ettersom de områdene og metodene jeg brukte til å farme allerede var nerfet. I ettertid har jeg funnet ut at det var en kontolekkasje fra guildwarsguru.com som førte til ranet. Dum som jeg var brukte jeg samme e-post-adresse og passord der som i spillet. Lesson painfully learned.

 

Etter denne opplevelsen, som hendte for ca 3 år siden, avinstallerte jeg Guild Wars og har ikke sett meg tilbake siden. Med mindre jeg har tatt en spasertur gjennom memory lane.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...