Gå til innhold

Microsoft med Surface-klokke


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Siden det nevnes at klokka skal kjøre en modifisert versjon av Win8 er jeg spent på å se om apps kan lages i HTML/JS, om det i hele tatt er mulig å lage apps til klokka. Er også spent på å se hvor mye denne vil koste, og også hvordan den vil se ut. Microsoft lager ikke akkurat like estetiske produkter som Apple gjør, men designmessig liker jeg det de har gjort med Surface RT.

 

Det står btw "Mivcrosoft" på forsida av tek.no.

Lenke til kommentar
Siden det nevnes at klokka skal kjøre en modifisert versjon av Win8 er jeg spent på å se om apps kan lages i HTML/JS, om det i hele tatt er mulig å lage apps til klokka. Er også spent på å se hvor mye denne vil koste, og også hvordan den vil se ut. Microsoft lager ikke akkurat like estetiske produkter som Apple gjør, men designmessig liker jeg det de har gjort med Surface RT. Det står btw "Mivcrosoft" på forsida av tek.no.

 

Surface RT er nå ti ganger penere en iPad.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg tror jeg kanskje tillhører den siste generasjonen som syntes det er kult med et vellaget klassisk urverk. Jeg er av den oppfatningen at man bærer ikke dress med et digitalt ur. Vet jeg er gammeldags :p Uansett liker jeg utviklingen. Ser for meg at man kan erstatte sykkelkomputeren og gjøre mange kule ting med disse smarklokkene.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...