Gå til innhold

Microsoft gjør store endringer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Vi vil arbeide for en enkel opplevelse for alt som betyr noe i livet til en person. Én opplevelse, ett selskap, én læringskurve, ett sett med apper og én personlig samling med underholdning, bilder og informasjon overalt",,,

,,,10 forskjellige windows versjoner, og 12 forskjellige office versjoner.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Problemet er forøvrig i mine øyne ikke administrasjonen, men den forferdelige operativsystemet som heter windows 8.

Jeg har enda til gode å treffe noen som synes det er et godt operativsystem, annet enn de som er å lese om i diverse komentarfelter.

 

Ikke missforstå, den er rask og har enda ikke kræsjet, men fyfaen for no møkkarot den er når en skal navigere seg gjennom den.

Lenke til kommentar

Problemet er forøvrig i mine øyne ikke administrasjonen, men den forferdelige operativsystemet som heter windows 8. Jeg har enda til gode å treffe noen som synes det er et godt operativsystem, annet enn de som er å lese om i diverse komentarfelter. Ikke missforstå, den er rask og har enda ikke kræsjet, men fyfaen for no møkkarot den er når en skal navigere seg gjennom den.

 

Kan du beskrive et use-case som viser hvordan Windows 7 (eller det operativsystemet du foretrekker) er bedre enn Windows 8? Jeg påstår ikke at det eksisterer, men jeg er bare nysgjerrig...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...