Gå til innhold

Florida kan ha bannlyst smarttelefoner og PC-er


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ble ikke en nordmann dømt for drapsforsøk og besettelse av drapsvåpen (en bil), man kan også bryte loven med å kjøre for fort, og kjøkkenkniver kan også brukes ulovlig, og skolisser kan potensielt brukes til å kvele noe.

 

Med denne tankegangen, å forby noe kun fordi det potensielt kan benyttes ulovlig, så har jeg problemer med å forestille meg et samfunn i det hele tatt, fungerende eller ikke.

 

I det minste så blir det enklere å overvåke samfunnet der borte når det kun er hjemmenettverk som ser ut til å være lovlig nå. Hurra.

Endret av olavalo
  • Liker 3
Lenke til kommentar

..men ferdighetsspill er fremdeles lovlig så lenge det er snakk om spill som er mer enn 51% ferdighetsbetinget. og jeg tilbyr pengespill med ferdighet fullt lovlig i Florida, og i alle andre stater i USA. jeg sitter også på løsningen på hvordan en gang for alle få poker tilpasset under reglene for ferdighetsspill, og med en gang jeg finner pengestøtte, vil jeg patentere det. selv slotmaskiner vi her til lands hadde i butikkene kan omgjøres til mer enn 51% ferdighet. spillgleden og spillopplevelsen bevares, så slikt lovverk bommer godt.

Lenke til kommentar

Ble ikke en nordmann dømt for drapsforsøk og besettelse av drapsvåpen (en bil), man kan også bryte loven med å kjøre for fort, og kjøkkenkniver kan også brukes ulovlig, og skolisser kan potensielt brukes til å kvele noe.

 

 

Jepp han er nå i fengsel i 30 år for og ha kjørt på feil side av veien uten og skade en person.

Lenke til kommentar

Enda et eksempel på totalt inkomptible tanker

Fra før har man jo danmark som ville forby alle skjermenr fordi de inneholder et potensielt farlig stoff

I svarige skal de pålegge alle enheter som i teorin kan spille av video til betale kingkastningsavgift

( der har de et annet navn på det )

 

Hva blir det neste ?

 

 

Lenke til kommentar

Viser bare at politikere er totalt inkompetente når det kommer til teknologi. Hva med å bare forby gamlbingen?

Eh, skumleste nå bare denne "reportasjen" selv men var vel helst pga at gambling allerede er forbudt at denne loven kom? Så hvorfor forby noe som allerede er forbudt ?
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639

Eh, skumleste nå bare denne "reportasjen" selv men var vel helst pga at gambling allerede er forbudt at denne loven kom? Så hvorfor forby noe som allerede er forbudt ?

Fordi dette er som å forby kniver bare fordi det er ulovlig å drepe noen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...