Gå til innhold

Ny iOS 7-beta fikser flere feil


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg gruer meg mer og mer...

 

iOS 7 ser så jævla barnslig ut. Prikker for å vise dekning? Helt flate ikoner? Grelle pastellfarger? Og noen av de "oppdaterte" appene er helt på trynet minimalistiske. De går for langt, etter min mening.

Google har truffet blink med sitt UI på for eksempel Google sine apps til iOS (Gmail og search). Det apple holder på med nå er bare trist. :(

Lenke til kommentar

Jeg gruer meg mer og mer...iOS 7 ser så jævla barnslig ut. Prikker for å vise dekning? Helt flate ikoner? Grelle pastellfarger? Og noen av de "oppdaterte" appene er helt på trynet minimalistiske. De går for langt, etter min mening.Google har truffet blink med sitt UI på for eksempel Google sine apps til iOS (Gmail og search). Det apple holder på med nå er bare trist. :(

 

Med den bakgrunnsfargen ser det barnslig ut ja, enig. Det er enkelt nok å velge en litt mer voksen bakgrunn... :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg gruer meg mer og mer...

 

iOS 7 ser så jævla barnslig ut. Prikker for å vise dekning? Helt flate ikoner? Grelle pastellfarger? Og noen av de "oppdaterte" appene er helt på trynet minimalistiske. De går for langt, etter min mening.

Google har truffet blink med sitt UI på for eksempel Google sine apps til iOS (Gmail og search). Det apple holder på med nå er bare trist. :(

 

 

Tro meg, det vokser på deg. Eneste jeg ikke helt klarer å venne meg til er det nye Safari ikonet, for hvit bakgrunn på et ikon er fy, fy om du spør meg.. Resten av operativsystemet syntes jeg er langt mer minimalistisk, hakket mer strømlinjeformet og rett og slett mer elegant.

 

At du mener Google har bedre UI på sine Google Apps får nå være din sak, jeg mener at Google sin største svakhet er UI da alt fra Google Drive, Gmail, Google Docs om det så er rett i nettleseren eller via apps ser utrolig grelt ut og virker ikke strømlinjeformet i det hele tatt. Men det er nå min mening.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...