Gå til innhold

Denne svensken har verdens mest populære YouTube-kanal


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er jo bare å se filmen Idiocrazy eller en gjennomsnittlig blockbuster film eller spill og sammenligne med gamle filmer og spill så ser man hvilken retning ting går i. Jeg synes dette er tilsvarende det man får om man skrur på TV-en i dag også.

 

Men populært != bra og det har det aldri vært heller.

Endret av TwiiK
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg har fulgt Pewdiepie siden han hadde omtrent 1/3 av abonnentene idag, og har alltid likt hans naturlige tilnærmingsmåte. Han er rett og slett en veldig ålreit kar, og folk liker å se på det. Nå liker jeg best å se på Fridays with Pewdiepie og lignende videoer, da jeg syntes flere timer med spilling kan bli litt kjedelig og ensformig. Anbefaler folket å titte litt på de videoene før dere gjør dere opp en mening.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det var da voldsomt til negative alle skulle være da.

 

Dere får se det på denne måten; fyren sitter og spiller masse indie-spill og skaper litt blest rundt spill som mange ikke har hørt om før (meg inkludert). Tenk hvor mange av disse spillene som har blitt lønnsomme pga. han?

 

Uansett. syntes PewDiePie er morsom, jeg. Skammer meg egentlig ikke særlig for det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er jo bare å se filmen Idiocrazy eller en gjennomsnittlig blockbuster film eller spill og sammenligne med gamle filmer og spill så ser man hvilken retning ting går i. Jeg synes dette er tilsvarende det man får om man skrur på TV-en i dag også.Men populært != bra og det har det aldri vært heller.

 

Idiocrazy var min første tanke også! Og helt enig med tanke på dagens TV, film og spill...

Skremmende.

Lenke til kommentar

Har ikke noe imot pewdiepie personlig. Liker ikkevideoene hans, så jeg ser dem ikke. Enkelt og greit.

 

Problemet er at han har horder av idiotfans som liker å invadere andre kanalers kommentarfelt for å proklamere hvor mye bedre pewdiepie er i forhold til det "søppelet som vises der" (rensket språket til den typiske posteren endel, for å si det slik).

 

De er nesten som religiøse folk som skal tvinge sin religion på deg. Og det blir irriterende...

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Gud bedre! Hvis den "mest populære videoen" er representativ så er jeg blitt veldig, veldig gammel! Leste teksten og tenkte at ideén var grei, men at en kis sitter og skriker og sier "føkk off" med tilgjort stemme uten å si noe som helst om spillene er jo bare ... trist. Trist at det er populært altså mener jeg. Idiocrazy vil vel i fremtiden sees som en dokumentar. Den hadde noen stygge logiske brist, men poenget er veldig relevant !!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

13-åringen i hus hadde en periode han knapt snakket om annet en PewDiePie, så jeg måtte sjekke hva det var. Det bekreftet egentlig bare at humoren til kidsa i dag er omtrent like dårlig som humoren vår når vi var på den alderen. For min del var det ikke det minste underholdende, men så er vel jeg gammal da.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

På en måte skjønne jeg at noen er skeptisk til videone hannes. Kanskje han er litt barnslig, men det er jo nettopp det som er bra, fordi han lar seg gar og virke ikke kunstlig. Dessuten har jeg snubla over mange gode spill igjennom videoene hannes. Han virke allright ellers også. Greit nok nå er jeg lei av gameplay videor, men det var bra sålenge det varte

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...