Gå til innhold

Anmeldelse: Joe Danger Bundle (Windows)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Heilt einig. Nynorsk er venare mot auga.
Nei vær så snill. Bokmål er noe alle kan. Greit å lese kontra Nynorsk som ikke alle fylker i landet har.

 

Korleis kan du seie at nynorsk er vanskeleg å lese? Viss du sliter med å lese nynorsk forundrar det meg at du er i stand til å lære andre språk, f.eks engelsk, ettersom nynorsk og bokmål er ganske likt. Kansje det berre er det at du ikkje er vant med å lese på nynorsk?

 

Btw:

https://www.aftenposten.no/kultur/Ny-forskning-antyder-at-nynorsk-gjor-deg-smartere-7157886.html

Lenke til kommentar

Ok, la oss roe ned språkdiskusjonen. :) Vi i Gamer.no setter svært stor pris på våre nynorskskribenter, og kommer til å fortsette å la skribentene velge mellom de norske språkformene slik de ønsker. Det er likevel ikke dette denne – eller de fleste andre – artikler handler om, så la oss ikke ta den debatten her.

Lenke til kommentar

Ok, la oss roe ned språkdiskusjonen. :) Vi i Gamer.no setter svært stor pris på våre nynorskskribenter, og kommer til å fortsette å la skribentene velge mellom de norske språkformene slik de ønsker. Det er likevel ikke dette denne – eller de fleste andre – artikler handler om, så la oss ikke ta den debatten her.

 

Er einig i at Gamer.no ikkje er eit språkforum, og at det er fritt fram for skribenter/brukerar av både nynorsk og bokmål å skrive på den målforma som passer dei best, MEN ser meg lei av samtlige som klager over dei få artiklane som er på nynorsk og skriver at det er uleselig og spørr om kvifor man ikkje skriver på bokmål istedet. Derfor satte eg det heile "litt" på spissen for dei som klager over nynorske artikler. Berre for å sette det litt i perspektiv. ;D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...