Gå til innhold

Anmeldelse: Rogue Legacy (Windows)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

God anmeldelse. Jeg har akkurat gitt opp på spillet etter å ha slitt en stund med NG+ (den neste vanskelighetsgraden etter man har rundet det). Men jeg brukte over 30 timer på det, og er enig med karakteren dere har gitt. Savner en kommentar om musikken, som er helt fabelaktig.

 

Hvis noen har tips om andre spill som dette, foruten spelunky og isaac, så er jeg lutter øre.

Lenke til kommentar

Dette spillet høres utrolig artig ut. Regner med at siden grafikken ikke er så vanvittig så går det fint på litt eldre maskiner også? Jeg har bare et lite spørsmål til anmeldelsen. Er det roguelike eller rougelike anmelderen mener?

 

Jeg tror nemlig at autokorrekt i skriveprogrammet har forandret det flere steder... Det veksles nemlig med rouge og rogue...

Lenke til kommentar

Stortrives med spillet og kan anbefale det til alle som liker lignende, spesielt binding of isaac.

 

Spillet er i og for seg ikke så veldig dyrt, men verdt å merke som med så mange spill er prisen hos steam er omlag 20 % dyrere enn hos feks gog (og sikkert utgiveren også)

Endret av Wrathmont
Lenke til kommentar

Jeg så TotalBiscuit's WTF is... angående dette spillet, og det er en ting jeg undrer litt på. Går det helt greit å spille dette uten en 360-kontroller el.l.? TB sa selv at han hadde det mye vanskeligere når han spilte med tastatur og mus kontra gamepad. Mistenker at dette er mest grunnet hans udugelighet når det kommer til platforming, ettersom dette ikke er nevnt i anmeldelsen.

Lenke til kommentar

Dette spillet høres utrolig artig ut. Regner med at siden grafikken ikke er så vanvittig så går det fint på litt eldre maskiner også? Jeg har bare et lite spørsmål til anmeldelsen. Er det roguelike eller rougelike anmelderen mener?Jeg tror nemlig at autokorrekt i skriveprogrammet har forandret det flere steder... Det veksles nemlig med rouge og rogue...

 

Ser ut til at dette er retter, men det var uansett roguelike det skulle være ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har sett en del på Northenlion sin Let's Play, og det ser veldig bra ut. Denne anmeldelsen avgjorde det for meg, og jeg har nå kjøpt spillet. Kan legge til at dersom du kjøper det på www.roguelegacy.com så får du det 20kr billigere enn på Steam, pluss at du får en DRM-fri versjon + Steam-key.

Lenke til kommentar

Ny 9er ser jeg, men jeg tar heller hundreogørten niere til spill som dette enn de gjespene av spill som pleier å få det. Dette spillet ser ganske artig ut, selv om jeg er litt tvilende til om det er 9er-artig.

 

Spillet kan forøvrig også skaffes på GOG. Trist at Gamer promoterer det dyreste alternativet for leserne sine.

Lenke til kommentar

Ny 9er ser jeg, men jeg tar heller hundreogørten niere til spill som dette enn de gjespene av spill som pleier å få det. Dette spillet ser ganske artig ut, selv om jeg er litt tvilende til om det er 9er-artig. Spillet kan forøvrig også skaffes på GOG. Trist at Gamer promoterer det dyreste alternativet for leserne sine.

 

Det er en 8er eller en 9er, ihvertfall i mine øyne.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...