Gå til innhold

Bli med å betateste nye Final Fantasy XIV (PS3, Windows)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Mye står med andre ord på spill når selskapet fra øst relanserer storsatsingen for både PlayStation 3 og Windows 27.
Her bør en ta en kopp kaffe før man starter arbeidsdagen.Ellers lykke til for de som vil t adel i betaen.

 

Les igjen. Det står "...relanserer storsatsingen for både PlayStation 3 og Windows 27. august"

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Fikk beta invite for noen måneder siden, har ikke prøvd det så alt for mye men liker det jeg har sett til nå. :) Eneste som jeg ikke er helt fan av er den lange GCD men det venner man seg til :p Blir å kjøpe det på dagen det kommer ut til PS4 :D

Lenke til kommentar

jeg prøvde beta testen for forrige uke spilte bare i 1 time likte det ikke i det hele tatt noe som er dumt fordi jeg elsker final fantasy spillene. Nesten alle er noen som ikke er så bra.

 

Å bare prøve det 1 time er etter min mening alt forkort tid, du får knapt nok gjort noe, og så prøvde du vel kun 1 klasse, kunne hende en annen klasse hadde gitt en annen spill opplevelse.

 

Gi aldri opp et spill før du har spilt 5 timer kan hende du opplever at du liker det i stedet.

Lenke til kommentar

Digg med et MMORPG hvor man kan spille på PCn for best grafikk men kaste seg i sofaen og spille videre på PS3en når man blir sliten av å sitte i kontorstol :p Et lite minus er at hotbar-oppsettet ikke er delt mellom PC og PS3, slik at de må oppdateres hver seg. Burde vært en bedre måte å gjøre dette på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...