Gå til innhold

HTC One Max kan bli Galaxy Note IIIs største konkurrent


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

4,3-tommers skjerm og mobilen får navnet "mini", komisk. Snart er vel 5 og 6-tommers skjermer mer eller mindre standard og 7 og 8 tommers på vei inn til markedet, blir litt feil å kalle det for mobiltelefoner når telefoner i dag blir mer og mer mindre mobile.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

4,3-tommers skjerm og mobilen får navnet "mini", komisk. Snart er vel 5 og 6-tommers skjermer mer eller mindre standard og 7 og 8 tommers på vei inn til markedet, blir litt feil å kalle det for mobiltelefoner når telefoner i dag blir mer og mer mindre mobile.

 

Feil å kalle det for mobiltelefoner fordi de blir større? Har en galaxy note 2 og eg har enda ikkje funne ei lomme den ikkje passar behageligt i. Men 7-8" blir for mykje til å vere mobiltelefon, det blir i så fall nettbrett med ringefungsjon.

Lenke til kommentar

Xperia Ultra, HTC One Max, Samsung Galaxy Note II- og III og Galaxy Mega er svaret på at større smarttelefoner ikke kun er et nisjemarked som mange hevdet da Samsung lanserte deres første Galaxy Note. Folk ønsker større skjermflate for internett, media, spill og film. Jeg ønsker telefonene velkommen.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Selvfølgelig, men jeg synes det ville vært rart om 4.3 ikke kommer, alt for mye tyder på at den eksisterer, og konklusjonen min blir da at de har valgt å hoppe over den.

Det kan være, siden det virker kanskje som om 5.0 begynner å nærme seg så mye at de ikke vil spy ut for mye på en gang, og derfor hopper over 4.3, men jeg har allikevel ikke store troa på at 5.0 kommer innen september..

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
×
×
  • Opprett ny...