Gå til innhold

– Remember Me-verdenen imponerer umiddelbart (PS3, Windows, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Veldig bra podcast. Dere har skikkelig crossover-peiling på det dere driver med, populærkultur. Vil følge med på dere framover.

 

Morer meg dog litt over at dere bruker ca. 50 engelske ord per minutt, også når dere ikke snakker direkte spillspråk. det gjør ikke meg noe, jeg ser det som en naturlig del av språkutviklingen blant nerder, men sammenlignet med Gamer.no, er dere nok ganske skjødesløse med deres språkbevissthet.

 

Keep up the good work, som vi sier på godt norsk! ;-)

Endret av Puzzlefuzz
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Veldig bra podcast. Dere har skikkelig crossover-peiling på det dere driver med, populærkultur. Vil følge med på dere framover. Morer meg dog litt over at dere bruker ca. 50 engelske or per minutt, også når dere ikke snakker direkte spillspråk. det gjør ikke meg noe, jeg ser det som en naturlig del av språkutviklingen blant nerder, men sammenlignet med Gamer.no, er dere nok ganske sjødesløse med deres språkbevissthet.Keep up the good work, som vi sier på godt norsk! ;-)

 

Hei og tusen takk for tilbakemeldingen :D

 

Jeg prøver sjøl å være bevisst på språkbruken men det glipper av og til, gitt. Det er ikke lett å absorbere all den spillkulturen man gjør nå om dagen og snakke om det kun med norske begreper :)

 

Men jeg ER bevisst på det og skal filleriste de andre litt også ;)

Lenke til kommentar

Blir det flere "live" sendinger ? Konge å høre dere live og man kan gi kommentarer til dere underveis i chaten :)

 

Klart det blir flere live-sendinger! Følg med på facebook-sida vår og radcrew.net så er du HELT sikker på å få det med deg. Vet ikke om gamer.no kommer til å poste det hver gang det skjer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Blir det flere "live" sendinger ? Konge å høre dere live og man kan gi kommentarer til dere underveis i chaten :)
Klart det blir flere live-sendinger! Følg med på facebook-sida vår og radcrew.net så er du HELT sikker på å få det med deg. Vet ikke om gamer.no kommer til å poste det hver gang det skjer.

 

Konge :)

Lenke til kommentar

Flott episode, som alltid:)

Har liksom ikke fått surret meg til å kommentere på alle de siste episodene og jeg orker ikke å samle opp alt jeg hadde tenkt å si i en multiavsnitt-kommentar, men jeg må bare si at den fiskesløye-innslaget fra forrige Rad-Crew var legendarisk! Klipper gress som sommerjobb og folk som gikk forbi lurte sikkert på hva jeg hadde sniffet;) Lo meg skakk!

 

Men ja, angående den skamløst ukorrekte framstillingen av spill og spill-relatert teknologi i film og TV så kom jeg på en kvalmende teit scene fra "House" hvor Dr. Taub og "Thirteen" har en dialog mens de spiller et spill med lightguns og vr-briller hvor karakterene i spillet var animert på en slik måte at det så ut som om de hadde samtalen de to hadde i virkeligheten. Det var bare så utrolig teit!

Skal se om jeg finner den på youtube til senere;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...