Gå til innhold

Snart kan Windows Phone få Full HD-støtte


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Utrolig at en mobilside klarer å putte inn et bilde av Nokia N9 i en artikkel som handler om Windows Phone

 

Det er faktisk ganske så utrolig. Må huske å dobbeltsjekke bildene som dukker opp i bildesøket vårt. Kunne sikkert skylde på ferieavvikling i redaksjonen og høyere tempo enn normalt - men det ville jo vært ansvarsfraskrivelse. :-)

 

Har byttet ut bildet, takk for at du sa ifra. :-)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Windows Phone 8 = Fantastisk

Ja, Windows Phone 8 er fint i bruk, det flyter fint, ser bra ut og alt det der men det har store mangler både iOS og Android har hatt i mange år. Og Microsoft ser ut til å leve i en verden hvor man kun skal ha en oppdatering i året. Og med den tankegangen vil man ikke ta igjen noen.

 

Men det som gjorde at jeg hoppet av den skuta etter 4 måneder var en Lumia 920 som ikke klart å gå 24 timer uten å reboote 4-5 ganger.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg hadde lenge håpet på at Windows Phone skulle slå skikkelig an blant mannen i gata. Bare synd at det virker som om Windows Phone først implementerer det siste skrik innen teknologi lang tid etter at iOS og Android har hatt den tilgjengelig. I slike tilfeller minner WP meg om SlowPoke meme'n.

 

Det er på tide at Microsoft får fingen ut og gjør det de kan for å ikke gjøre WP irrelevant for teknoguruer og folk flest. Virket litt sketchy bare det at Microsoft vil lansere Age of Empires remake til iOS og Android, uten å nevne noe om en WP-release.

Lenke til kommentar

Inntrykket mitt er at det er Microsoft som er bremsen når det gjelder det beskjedne antallet Windowstelefoner som selges. Og jeg tror at dersom Microsoft kunne holde tritt og tilpasse softwaren til kraftigere innmat, på linje med Android, så ville det være håp. Det har i løpet av juni kommet uttalelser fra Microsoft som tyder på hardere satsing bl. a. på applikasjoner.

Blant telefonprodusentene er det kun Nokia som satser noenlunde anstendig, men de har vel ikke noe valg.

For tiden er det ikke noe operativsystem som kan konkurrere når det gjelder brukergrensesnitt, etter min smak.

Nokia har brukt ganske lang tid fra lansering til butikksalg, og det er også et problem. Med sannsynlig lansering medio juli, går det kanskje an å håpe på mer enn 5 tommer og anstendig kamera i oktober. S-pen og vannbestandighet er også velkomment, og da er ny telefon sannsynlig.

 

 

 

Lenke til kommentar
Windows Phone 8 = Fantastisk
Ja, Windows Phone 8 er fint i bruk, det flyter fint, ser bra ut og alt det der men det har store mangler både iOS og Android har hatt i mange år. Og Microsoft ser ut til å leve i en verden hvor man kun skal ha en oppdatering i året. Og med den tankegangen vil man ikke ta igjen noen.Men det som gjorde at jeg hoppet av den skuta etter 4 måneder var en Lumia 920 som ikke klart å gå 24 timer uten å reboote 4-5 ganger.

 

Har du aldri Binget ett løsninger på slike problemer. Løsningen tipper jeg er å sette den til 3G i stedet for 4G. Ikke bra at 4G ikke kan benyttes, men løste samme problem hos meg og flere jeg kjenner med samme problem.

Lenke til kommentar

Har du aldri Binget ett løsninger på slike problemer. Løsningen tipper jeg er å sette den til 3G i stedet for 4G. Ikke bra at 4G ikke kan benyttes, men løste samme problem hos meg og flere jeg kjenner med samme problem.

 

Å joda, jeg ble rimelig fort klar over at 4G var problemet.

Men nå hadde det seg sånn at jeg kjøpte en 4G mobil, og da er det uaktuelt å måtte tvinge den over til 3G fordi Nokia eller Microsoft ikke helt veit hva de driver med. Og når man i tillegg sender den 3 ganger på service og det eneste de klarte å gjøre var å lage en ripe i skjermen var jeg meget fornøyd når jeg fikk hevet kjøpet, fikk igjen hver eneste krone jeg hadde betalt for makkverket og kunne gå å kjøpe meg noe som fungerer.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...