Gå til innhold

Test: Samsung Galaxy Mega


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Huff dette var dårlig. Sitter med en Note 2 og vil ikke ha en mega som min neste mobil! Bekymrer meg for samsung som produserer utrolig mye forskjellige modeller, men der brorparten er langt fra det man vil kalle en toppmodell. 4000 for en modell som yter dårligere en fjorårets Modeller. Nei takk.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Blir å gå fra Note 2 til Ultra her hvertfall. Før fikk man i det minste tidlige hint om ny Note modell. Er ikke dukket opp noen rykter, bilder eller noe for en mobil som antakeligvis kanskje kommer ut i september.

Mens Ultra blir en August mobil antakeligvis. Noe som passer meg utmerket siden da kan jeg fornøye min binding :)

Lenke til kommentar

Blir Xperia Z Ultra her neste gang iallefall.

Har Note 2 nå, men begynner å gå lei Samsung :p

 

Er ganske så enig med deg angående lei Samsung. Vil prøve noe nytt.

Det at den tåler vann til dels og er enda større enn Note gjør det bare enda bedre.

Min Note trur jeg har vært utsatt for høy varme for den har virkelig krympet siden jeg kjøpte den :p

Lenke til kommentar
Blir Xperia Z Ultra her neste gang iallefall.Har Note 2 nå, men begynner å gå lei Samsung :p
Er ganske så enig med deg angående lei Samsung. Vil prøve noe nytt.Det at den tåler vann til dels og er enda

større enn Note gjør det bare enda bedre.Min Note trur jeg har vært utsatt for høy varme for den har virkelig krympet siden jeg kjøpte den :p

 

Jeg er også enig at jeg begynner å gå lei samsung på hvordan de ser ut. Men når det er sagt så syns jeg samsung mobilene gjer meg mye bedre brukeopplevelse, og er mye mer stabile enn for eksempel sony og htc. Håper derfor samsung note 3 kommer med en 5,8 til 5, 9" skjerm og ett helt nytt utseende.

 

 

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
  • 6 måneder senere...
×
×
  • Opprett ny...