Gå til innhold

Nå har Windows-nettbrettene 100 000 apper


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nesten en app per bruker, altså. Det er nok fordi de trenger spesialtilpasning av Backdoor.Win8RT.PRISM.NSA for hver bruker, tenker jeg.
Seriøst, er vi på det nivået på HW.no nå?

 

Syntes dessverre vi har vært der en stund. Utfordrer deg f.eks til å finne en tråd om Apple/MS/W8 som ikke er full av hat, eller en tråd med lansering av et nytt produkt som ikke også inneholder en vits ala "nå kommer vel Apple og saksøker dem snart".

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har akkurat bestilt meg tre Surfacebrett, så dette er godt nytt. MS kommer med ny versjon av RT til høsten samt at de ønsker å pushe volumer, så prisene er nå ekstremt gode om du leter på riktig sted, eller har kontakter inn i diverse salgskanaler :D

 

Blir morosamt for barna :)

 

Selv tenker jeg å kjøpe en neste gen atom sak når de kommer. Vi har en Helix, men jeg synes ikke den i praksis blir utnyttet godt nok til bruksmønsteret. Jeg klarer meg fint med en skarpere atom på en slik enhet, og så kan jeg kjøpe en to/tre stykker til samme prisen som en Helix. Med det sakt, Helixen er en super maskin, spesielt om du behøver ytelse og det er primærmaskinen på en kontorplass etc.

 

I alle tilfeller er det ingen ulempe at man finner nyttige apper...

Endret av serpentbane666
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...