Gå til innhold

Sniktitt: Sony Xperia Z Ultra


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Liker retnigen sony går, men syns den virker litt vel "skarp" i kantene. Og alt for stor, selv om jeg syns min note 2 kunne vært litt større blir dette hakket for stort igjen.

Endret av Gjest
Lenke til kommentar

Jeg vil denne ser enda mer spennende ut enn xperia z er. Dette med å kunne bruke egen penn og blyant på skjermen har jeg veldig lyst til å prøve, og det er jo ikke veldig mange konkurrenter til galaxy note der ute. Snapdragon 800 ser ut til å bli veldig bra ut fra de ytelsestestene jeg har sett, den ser ut til å komme veldig nær tegra 4 i ytelse, men lover lavere strømforbruk. Det ser ut til at den vil bli brukt i de fleste high end enhetene som lanseres i høst. Ankepunktene ved denne fremfor note blir nok at den er vesentlig større, og at batteriet ikke ser ut til å være helt stort nok i forhold til størrelsen.

 

Det er kanskje ikke veldig populært å si det her i Norge, men jeg liker sonys androidtelefoner bedre etter at de droppet samarbeidet med ericsson. Oppdateringene kommer raskere, og de viser mye godvilje med å legge til rette for at utviklere kan lage programvare til mobilene deres.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-peolQalf

Jeg liker virkelig retningen Sony går i. Vanntette toppmodeller gjør seg godt, men tror nok denne blir litt for stor for meg.

Og penneskriving på skjermen! Det skulle Xperia Z hatt! Men du og du for en telefon :D

Lenke til kommentar

""" Metallramme - Fordel eller ulempe?

 

Designen er svært lik mellom de tre Xperia Z-utgavene, men Sony har gjort en liten endring i Ultra-varianten. De andre produktene har plastrammer, og selv om de føles svært så solide, er muligens metallet medskyldig i at Xperia Z Ultra føles så solid som den gjør. """

 

Dersom en studerer plastramma nøye (gjerne med lupe) på Z og Z tablet så er den såvidt noen få tidels millimeter høyere en både skjermglasset og baksiden. Legg en linjal over fra kant til kant så ser en lysåpning. Når så dette plastmaterialet er mykt og behagelig så er det også skånsomt mot alle typer underlag som en legger tlf/tablet fra seg på.

Hvordan så denne metallkanten vil ev. lage merker vil jo tiden vise. Jeg tror nok den myke plastramma er best.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...