Gå til innhold

Halverte lønna til HTC-sjefen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser for meg kanskje de penga hadde blitt bedre brukt på å fortsette å lage produkter som HTC One. De er på rett spor der.

Tviler på at det ene utelukker det andre. One er en flott telefon som jeg trolig hadde handlet dersom jeg skulle hatt ny telefon. Utfordringen er å få den normale mannen i gata (og ikke mobilnerder som meg) til å se dette. Samsung har et vanvittig stort markedsføringsapparat, og vi ser jo hva de har fått til.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er ikke rart salget har gått dårlig, ser ikke akkurat engasjert ut han Peter Chou på bildet. Så er det så utrolig merkelig at forbrukere plutselig kjøper fler telefoner fra en produsent med en gang en teit kjendis viser trynet sitt med den :p

Endret av blablabling
Lenke til kommentar

 

Tja...det hjelp ikke Commodore, LoveAmiga, og det ser ikke ut til å hjelpe HTC heller.

 

Viste du at HTC laget verdens første:

- Smarttelefon 2001

- 3G telefon 2005

- Android smartphone 2008

- 4G telefon 2010

Og HTC ONE setter nå en helt ny standard innen design og multimedia opplevelse...

Endret av Tiller1K
Lenke til kommentar

Men så satt jeg bare med 1 Amiga. Ikke med iphone, ipad, ipod, mac, appletv som dere gjør. Sykt skremmende med ekstremister som dere. Ser det også innen religion.

Det enste som er en smule skremmende her er at du slenger ut grunnløse påstander og løgner om andre, og avslutter med syke anklager om ekstremisme og religion. Ta heller en grundig titt i speilet først, neste gang du føler for å kaste stein inni glassboblen din...

 

Viste du at HTC laget verdens første:

- Smarttelefon 2001

- 3G telefon 2005

- Android smartphone 2008

- 4G telefon 2010

Og HTC ONE setter nå en helt ny standard innen design og multimedia opplevelse...

Du har helt rett i at HTC produserte verdens første Android-telefon, nemlig HTC Dream. På de andre punktene tar du nok feil.

Lenke til kommentar

Det enste som er en smule skremmende her er at du slenger ut grunnløse påstander og løgner om andre, og avslutter med syke anklager om ekstremisme og religion. Ta heller en grundig titt i speilet først, neste gang du føler for å kaste stein inni glassboblen din...

 

 

Når jeg ser en beskytte en bedfrift slik som du gjør med eplet, så er det jo rimelig klart at det er noe usunt med ditt forhold til dem.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Men så satt jeg bare med 1 Amiga. Ikke med iphone, ipad, ipod, mac, appletv som dere gjør. Sykt skremmende med ekstremister som dere. Ser det også innen religion.
Det enste som er en smule skremmende her er at du slenger ut grunnløse påstander og løgner om andre, og avslutter med syke anklager om ekstremisme og religion. Ta heller en grundig titt i speilet først, neste gang du føler for å kaste stein inni glassboblen din...
Viste du at HTC laget verdens første:- Smarttelefon 2001- 3G telefon 2005- Android smartphone 2008- 4G telefon 2010Og HTC ONE setter nå en helt ny standard innen design og multimedia opplevelse...
Du har helt rett i at HTC produserte verdens første Android-telefon, nemlig HTC Dream. På de andre punktene tar du nok feil.

 

Når du først skriver at Tiller1K tar feil bør du dokumentere hvorfor det ikke er korrekt.

 

Når det gjelder grunnløse påstander fra LoveAmiga kan du ta en titt på hva britiske forskere konkluderte med i en studie:

http://news.cnet.com/8301-17852_3-20064577-71.html

 

Lenke til kommentar

Når jeg ser en beskytte en bedfrift slik som du gjør med eplet, så er det jo rimelig klart at det er noe usunt med ditt forhold til dem.

Nå har jeg ikke skrevet ett ord om "eplet" i tråden her, så du kan ta med deg løgnene og personangrepene dine og ta deg en lang tenkepause over den utrivelige stemningen du stadig lager i forumet.

Lenke til kommentar

Når du først skriver at Tiller1K tar feil bør du dokumentere hvorfor det ikke er korrekt.

Det kunne jeg ha gjort - eventuelt kunne Tiller1K dokumentert sine påstander...

 

Når det gjelder grunnløse påstander fra LoveAmiga kan du ta en titt på hva britiske forskere konkluderte med i en studie:

http://news.cnet.com...0064577-71.html

 

Når det gjelder hva britiske forskere "konkluderte" med i en "studie", så framgår det av artikkelen at de scannet hjernen til én ganske spesiell person. Deretter fabrikkerte tabloidskribenter "sensasjonelle" historier rundt dette, uten å bry seg alt for mye om fakta eller vitenskap. De som faktisk mener at man kan generalisere og trekke vidtrekkende vitenskapelige konklusjoner ut fra reaksjoner hos ett individ bør virkelig få undersøkt hjernen og tenkeevnen sin...

Endret av Newton
Lenke til kommentar

Nå har jeg ikke skrevet ett ord om "eplet" i tråden her, så du kan ta med deg løgnene og personangrepene dine og ta deg en lang tenkepause over den utrivelige stemningen du stadig lager i forumet.

 

Fordi jeg ikke er enig med eplehodet ditt? ikke jeg som rakker ned på alt som konkurrerer med eplet er det?

Lenke til kommentar

Fordi jeg ikke er enig med eplehodet ditt? ikke jeg som rakker ned på alt som konkurrerer med eplet er det?

Fordi du lyver, gang på gang. Jeg gidder i det hele tatt svært sjeldent å bruke tid på å rakke ned på produkt enten de er fra Apple eller konkurrenter, jeg bruker heller tid på produkt som interesserer meg på en positiv måte. Enhver står fritt til å sjekke historikken min i forumet for å se at også den siste påstanden din er en løgn.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...