Gå til innhold

Sniktitt: Samsung Ativ Tab 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har da to spørsmål:

 

1. Vil dette kunne bli et alternativ til Surface Pro 128 GB?

 

og 2. støtter den SDXC eller støtter den bare SDHC?

(Hvis den bare støtter SDHC så vil den for min del _ikke_ kunne bli et alternativ til Surface Pro)

 

Jeg vil ikke kalle dette et alternativ til Surface Pro, det kan jo kalles det, men da er det et dårlig alternativ isåfall.

 

Dårligere skjerm, langt dårligere ytelse som ikke klarer like tunge oppgaver som Surface Pro. Surface Pro er en langt mer fullverdig "PC".

Lenke til kommentar

Stämmer det att det är Qualkomm prosessor i denna? Hur trögt blir Office, Adobe, Winrar, Remote connection, Skype, SAP och en browser med 10-15 fanor öppna samtidigt som man har en 24" skärm kopplad till den med HDMI? Klarar den detta samtidigt (vilket jag tvivlar på) och har en batteritid på 8 timmar eller mer ser jag absolut poäng med denna.

Lenke til kommentar

Når disse enhetene kommer med BayTrail mot slutten av året fremfor CloverTrail, så begynner vi å se maskiner som i større grad er verdt et kjøp. Atom Z2760 fungerer greit nok den, og til enkel bruk opplever jeg disse maskinen som helt ok i praksis, men det mangler litt.

 

Har også en Helix med Core i7 i dag, en super maskin, men i denne formfaktoren bytter jeg heller til neste generasjon Atom, om det ikke kommer noen helt spesielle Haswell-modeller som også er rimelige. Og pris er jo en fordel. Helixen kostet 13K eller noe slikt, ikke noe for alle. 4-5K derimot, det er i direkte konkurranse med iPad og Android, for ikke å snakke om Windows RT.

 

Synd at den gode HW'en ikke var klar til lanseringen av W8...

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...