Gå til innhold

Skandalespillet The War Z får nytt navn (Windows)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så for meg at dette var en sleip måte å lure til seg en ny og blank metacritic side - så jeg sjekket.

Metacritic er "on the ball" for å si det slik. De har heller endret navn fra "The War Z" til "Infestation: Survivor Stories", noe som også medfører at alle de tidligere reviewene ble overført. *fornøyd*

 

Det er etter sigende copyright-problematikk opp mot den kommende zombiefilmen World War Z som er utslagsgivende.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ser det skrives mye dritt om spillet og utviklerne. Noen her som faktisk har spilt spillet, og kan si de kjenner seg igjen i det som skrives?

Jeg har spilt i Ca 1 time tilsammen på de 3 karakterene jeg skapte rett etter hverandre.

Første karakter gikk jeg 30 meter fra mitt spawnpoint og ser at det kommer 2 løpende zombier imot meg, jeg hadde ikke noe våpen der og da, så jeg løp. Plutselig hører jeg noen skudd fra skogsområdet, og ser at kuler flyver rett forbi meg, trodde først at vedkommende skulle ta ut de ville skapningene, men nei. Jeg ble brutalt myrdet på stedet.

2 karakter så datt jeg ned en plass, døde momentant.

3 karakter kjøpte jeg meg en del på marketplacen, ble stående på en lastebilplatt i nesten 30 min, pågrunn av mengder zombier som respawner. Jeg døde da av at en zombie kommer og insta killer meg, og jeg mistet alle items som jeg kjøpte.

 

Gameplayet virker kjedelig og er ikke akkurat givende. Som sagt bare 1 time inn i spillet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Ser det skrives mye dritt om spillet og utviklerne. Noen her som faktisk har spilt spillet, og kan si de kjenner seg igjen i det som skrives?

 

Ja, har vel rundt 40 timer på det. I dag fatter jeg ikke hvordan jeg holdt ut i så mange timer med dette spillet. Muligens fordi at jeg forventet at det kom noen drastiske endringer under utviklingen fra alpha - beta. Det skjedde ikke. Tror ennå de ikke har addet biler/svømming på spillet, noe de lovet skulle komme 1 måned etter release (november i fjor?)

Tror jeg hadde helt blackout i 2 ukers tid, startet spillet nettopp å kan ikke FATTE hva jeg har holdt på med.. skammer meg faktisk.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Ja, har vel rundt 40 timer på det. I dag fatter jeg ikke hvordan jeg holdt ut i så mange timer med dette spillet. Muligens fordi at jeg forventet at det kom noen drastiske endringer under utviklingen fra alpha - beta. Det skjedde ikke. Tror ennå de ikke har addet biler/svømming på spillet, noe de lovet skulle komme 1 måned etter release (november i fjor?)

Tror jeg hadde helt blackout i 2 ukers tid, startet spillet nettopp å kan ikke FATTE hva jeg har holdt på med.. skammer meg faktisk.

 

Så kjøp deg Arma 2, og Arma 2: Operation arrowhead, OG SPILL DAYZ :D

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...