Gå til innhold

Dette viste Samsung i London


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg synes Ativ Q virker som den perfekte enhet!

Jeg hadde egentlig tenkt å kjøpe den neste Note 10-tableten, men denne er jo helt fantastisk.

Eneste problemet, er at den ikke har TouchWiz... Jeg skulle gjerne hatt hatt en fullverdig Note-tablet med fullverdig Windows, og uten TouchWiz blir den ikke fullstendig. Men jeg må si at dere er verdt det allikevel.

Det eneste det står på nå, er prisen. Men det er strengt tatt en fullverdig PC som er greit speccet og fullverdig tablet som er veldig bra speccet. Det blir fort noen tusen av det.

Endret av Leifen18
Lenke til kommentar

Hvorfor på død og liv kalle alt av Android telefoner Samsung Galaxy S4 "Insert something here"? Uansett så er det kjempepositivt at Samsung nå virkelig kjører på når det gjelder Windows 8 nettbrett og maskiner med høy oppløsning, jeg er nesten litt skremt av å se hvor horribelt Windows 8 desktop vil se ut og oppføre seg med så banalt høy PPI men det tvinger jo Microsoft til å begynne å ta skalering mot høy oppløsning og høy PPI på alvor.

 

Det tvinger jo også konkurrentene til å måtte få på plass høy oppløste skjermer om de ønsker å være relevante i året som kommer, dette kan for alvor bane veien for at skjermoppløsning og paneltyper vil få seg en boost innen 2014, noe som er veldig, veldig positivt selv om 3800x1800 oppløsning kanskje er litt vell "over-the-top" for 13,3" skjerm men det er herlig å se at Samsung gir litt faen.

 

 

Det at de mer eller mindre sier det rett ut at Windows RT er en total fiasko og aldri burde eksistert er ryddig, synd at vi ikke fikk noen nye Windows Phone enheter men her er det vell Microsoft som må få ut fingeren og få på plass den nye oppdateringen som vil tillate nyere maskinvare og høyere oppløsning før produsentene får gjort allverden.

Lenke til kommentar

Hvorfor på død og liv kalle alt av Android telefoner Samsung Galaxy S4 "Insert something here"?

 

Det har jeg også lurt på! Irriterende når man skal søke på noe om telefonen, så kommer alt om S4 opp, og siden den har S Health, så er den for de "Active" også, så der passer navnet godt inn i søkefeltet... :p

 

Lenke til kommentar

Galaxy meg her og Galaxy meg der.

Det skorter litt på oppfinnsomheten til Samsung, synes jeg,

selv om det de produserer er produkter som apellerer til meg (ble det politisk korrekt nok?).

Anger på at jeg gikk fra SGS1 til HTC One X+, skulle ha valgt S3/S4... men men, sånn kan det gå.

Samsung neste gang da, har noe å se fram til.

 

Jeg liker utviklingen, dog, mindre, lettere, tynnere, men kraftigere. Me likes.

Lenke til kommentar

Galaxy meg her og Galaxy meg der.Det skorter litt på oppfinnsomheten til Samsung, synes jeg,selv om det de produserer er produkter som apellerer til meg (ble det politisk korrekt nok?)

 

Har ikke noe med lite oppfinnsomhet å gjøre. Det er ren markedsføring. Alle Android produkt er i Galaxy familien, alle Windows produkt tilhører Ativ serien.

 

At det er så mange versjoner av S4 synes derimot er litt for mye villedende og uryddig, men det valget får de stå for.

 

Lenke til kommentar

Har ikke noe med lite oppfinnsomhet å gjøre. Det er ren markedsføring. Alle Android produkt er i Galaxy familien, alle Windows produkt tilhører Ativ serien.

 

At det er så mange versjoner av S4 synes derimot er litt for mye villedende og uryddig, men det valget får de stå for.

 

Alle Androidprodukt fra Samsung heter "Galaxy"-noe, og Windowsprodukter fra Samsung heter Ativ-noe? Det gjør det vel kanskje litt mer oversiktlig. Har jeg faktisk ikke tenkt over. Har vel kanskje ikke hatt noen grunn til å legge merke til det heller.

 

(Får abstinenser av så mange ordelingsfeil i en og samme setning. No offence.)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...