Gå til innhold

Anmeldelse: Remember Me (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg kjøpte dette spillet etter å ha fulgt utviklingen av det i lang tid.

Jeg elsket det, og er veldig overrasket over den lave scoren.

 

Spillet flyter utrolig godt, det er veldig pent og gjennomført, historien er god, og evenen til å endre minner er utrolig kult konstruert og gjennomført.

 

Men ja, spillet er lineært og det er dessverre altfor lite utforskning. Fokuset ligger imedlertid helt og holdent på den gode historien.

 

I mine øyne er dette spillet 8/10.

Endret av Dr. Mobius
Lenke til kommentar

Prøvde det selv. Tunge kontroller, og ekstremt irreterende med der du må endre minnene, det ødela alt for meg, slossekontrollen er ganske middelmådige tho.

Enig der. Kan ikke si spillet er ødelagt for min del, men kontrollene når man styrer minnet osv er alt for dårlige på PC. For å spole minnet frem og tilbake må man jo bevege musen i en sirkel. Hvorfor ikke bare holde nede en knapp eller noe? Kjipt. Angrer litt på at jeg ikke kjøpte det til PS3 i stedet.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er helt klart laget for konsoll/gamepad, så hvorfor ikke bare kjøpe en gampad? Spilte det med Xbox 360 gamepad på pc, og fungerte utmerket.

For den som vet å sette pris på soundtracket atmosfæren og historien, er dette en 8/10 vil jeg si.

 

Kampsystemet er som nevnt forholdsvis enkelt, men etter å ha spilt det igjennom på vanskligste grad, så har jeg støtt på utfordringer hvor jeg har måtte lære meg nye teknikker og strategier som har gitt meg følelsen av progresjon og mestringsfølelse.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hadde en xbox360 kontroller før, men den ble igjen da jeg flyttet, og har ikke savnet den akkurat. Gidder heller ikke kjøpe ny, da jeg heller venter til XBone og PS4 er ute. Om XBone-kontrolleren funker i Windows som XB360-kontrolleren er det enda et pluss for den konsollen. Det er skremmende likt mellom de to konsollene nå angående hvilken jeg kjøper, til sterk kontrast fra alt det tullet de kom med i XBone-presentasjonen. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...