Gå til innhold

Proffguide: HTC One


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Xperia Z og S4... Men ikke Luma 920? Kan ikke se at min 920 står tilbake på noen spesielle punkt i forhold til min samboers One hva arbeidshest angår...? Hun sliter derimot betraktelig med kamera/fotokvalitet, i forhold til meg, uten at det nødvendigvis har med proffbruk å gjøre.

Lenke til kommentar

Har brukt Telefonen noen dager nå, og er stort sett happy, men en ting som irriterer meg. I Galleriet, dukker alle mulige slags bilder opp fra Facebook, ønsker kun at jeg skal ha kamerabilder der.

Vet at det bare er å logge seg ut av fjesboka, men er det noen som har noen andre tips til å få deaktivert dette uten å logge seg av?

Endret av Runsyv7
Lenke til kommentar

Har brukt Telefonen noen dager nå, og er stort sett happy, men en ting som irriterer meg. I Galleriet, dukker alle mulige slags bilder opp fra Facebook, ønsker kun at jeg skal ha kamerabilder der.

Vet at det bare er å logge seg ut av fjesboka, men er det noen som har noen andre tips til å få deaktivert dette uten å logge seg av?

Gå inn i innstillinger i Facebook og velg ikke synkroniser

Lenke til kommentar

Har brukt Telefonen noen dager nå, og er stort sett happy, men en ting som irriterer meg. I Galleriet, dukker alle mulige slags bilder opp fra Facebook, ønsker kun at jeg skal ha kamerabilder der.Vet at det bare er å logge seg ut av fjesboka, men er det noen som har noen andre tips til å få deaktivert dette uten å logge seg av?

 

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1491372&view=findpost&p=20644620

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...
×
×
  • Opprett ny...