Gå til innhold

Bytter Apple ut de utskjelte iOS 7-ikonene?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva med å la brukeren bestemme? Eller blir det litt for mye frihet?

Det er vel ikke så mange platformer som støtter brukerdefinerte ikoner. Selv utvikler jeg litt på Android, og der er det apputvikleren som bestemmer ikonene, ikke brukerne.

Skulle jeg vurdert iOS måtte det absolutt vært mer fritt, men jeg vet ikke om ikonene er stedet å begynne ;)

Lenke til kommentar
Hva med å la brukeren bestemme? Eller blir det litt for mye frihet?
Det er vel ikke så mange platformer som støtter brukerdefinerte ikoner. Selv utvikler jeg litt på Android, og der er det apputvikleren som bestemmer ikonene, ikke brukerne. Skulle jeg vurdert iOS måtte det absolutt vært mer fritt, men jeg vet ikke om ikonene er stedet å begynne ;)

 

måtte bare svare litt på dette,det er jo et enormt hav av launchere custom roms og lignede til android,da syntes jeg det blir litt feil å si at brukeren ikke bestemmer selv..ta feks MIUI som har over 100.000 themes og egne ikon pakker.

http://en.miui.com/

Endret av cosm0
Lenke til kommentar
Hva med å la brukeren bestemme? Eller blir det litt for mye frihet?
Det er vel ikke så mange platformer som støtter brukerdefinerte ikoner. Selv utvikler jeg litt på Android, og der er det apputvikleren som bestemmer ikonene, ikke brukerne. Skulle jeg vurdert iOS måtte det absolutt vært mer fritt, men jeg vet ikke om ikonene er stedet å begynne ;)

 

Er enig at det er andre ting de burde tatt tak i først, MEN no har jo de allerede begynt med å endre ikonene Så her hvorfor ikke bare dra det helt i land

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...