Gå til innhold

Betaler mer enn 100 000 dollar for Windows-apper


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vi gir deg 550 store hvis du hjelper oss med å pushe våre varer på flest mulig. Alle våre varer er inkludert PRISM helt gratis, pluss en del annen spyware og sikkerhetshull som ingen vet for mye om ennå. Sikert derfor W8 suger også, er lagd sånn for att cia fbi og hele den paranoide møkkagjengen skal kunne lettere spionere på folk, da de er så forvirret etter å lete etter en måte å slå av maskinen på, at de merker ikke noe som helst.

Lenke til kommentar

Det er veldig vanskelig å komme inn på ett mettet marked. Med Android og iOS på tronen så skal det veldig mye til for at folk begynner å tro at WinPhone er bedre. Se på Nokia for "noen" år tilbake, de var kongen på haugen med en veldig stor margin. Men med Nokia som eksempel så kan det vel hende at Microsoft klarer det :p

Endret av blablabling
Lenke til kommentar

Vi gir deg 550 store hvis du hjelper oss med å pushe våre varer på flest mulig. Alle våre varer er inkludert PRISM helt gratis, pluss en del annen spyware og sikkerhetshull som ingen vet for mye om ennå. Sikert derfor W8 suger også, er lagd sånn for att cia fbi og hele den paranoide møkkagjengen skal kunne lettere spionere på folk, da de er så forvirret etter å lete etter en måte å slå av maskinen på, at de merker ikke noe som helst.

Du fikk kanskje ikke med deg at Google og Apple også var på disse PRISM foilene??? Så det kommer på det samme hva folk velger...

 

Dessuten mangler en hel del informasjon som backer disse foilene. PPT-dokumenter kan alle lage...

Endret av serpentbane666
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Så lenge MS krever betaling for utviklingsverktøyet (Visual Studio) kan dem bare henge. Utviklingsverktøy for android er 100% gratis (dog du må ut med noen småpenger for å få lansert ting i google play første gang).

 

Ikke noe rart det utvikles mer for android enn for Windows Mobile..

Hadde dem gitt meg det jeg trenger gratis, så skulle jeg vurdert å ta opp C# på et mer profesjonelt hobby-nivå igjen.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...