Gå til innhold

? Merkevarene kommer til mobilbransjen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

...gnir på iPhonen sin.

 

...eller på HTC'en sin. Eller Samsung'en. Eller Sony'en.

 

De fleste antagelig kjøpt fordi man ønsker nettopp det merket. Eller operativsystemet. Eller tilgang til økosystemet. Eller integrasjon mot andre systemer man måtte ha i huset...

 

 

Apple sine produkter koster kanskje litt mer i innkjøp, men ser ut til å ta igjen en del av kostnadene med mindre problemer når det kommer til oppsett og integrasjon med andre Apple produkter. Så dersom man har satset på Apple-kortet er iPhone et smart valg.

 

På akkurat samme måte som at dersom man har satset på et, la oss si, Microsoft-opplegg, så kan det være smart å satse på en Windows Phone. Og det finnes helt sikkert akkurat samme grunner til å satse på noe med Android.

 

For tenåringer (mine døtre) er det heller ikke dumt å satse på det samme som venneflokken har. For vår del er det nesten utelukkende Apple-produkter som gjelder. 95% (ca...) av mine døtre sine venner har iPhone. Da blir det mye enklere å ha iPhone for mine døtre også.

 

 

Jeg har satset på Apple de siste par årene, og har gått fra en del frustrasjon rundt det å få ulike komponenter (Windows/Android) til å spille sammen til nå å oppleve en totalt problemfri hverdag. Alle de ulike produktene fra Apple spiller sammen meget godt, og kjøper man produkter fra 3. part som er kompatibel med systemet, for eksempel skrivere, så funker det helt problemfritt det og. Veldig behagelig og verdt noen ekstra kroner.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
...gnir på iPhonen sin.
...eller på HTC'en sin. Eller Samsung'en. Eller Sony'en. *SNIP* Veldig behagelig og verdt noen ekstra kroner.

Så klart! Det er jo nettopp dette som er strategien til Apple! Du er ikke førstemann som har kastet inn rettigheten til valg ved å gå for den enkleste løsningen.

 

Bare vent til disse merke dekslene kommer på hylla. iPhone excluse all the way. De kjenner markedet sitt, og Apple brukere er veldig mye mer mottagelig for merkevare enn mange andre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...