Gå til innhold

Miyamoto vil beholde spill som produkter (3DS, DSi, WiiU)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har vært usikker på om jeg skal kjøpe Wii-U. Nå ble jeg sikker.

 

FY FAEN så utrolig rå fyr!!! Det han sier er jo AKKURAT det som er moralsk riktig. Jeg har alltid vært glad i Nintendo men nå elsker jeg dem!

 

Og som han sier så er det bare å lage spillene så bra/ underholdene at man faktisk vil spille dem igjen, da er ikke bruktmarkedet ett "problem" lengre.

 

Hva andre kan lære av dette; LAG BEDRE SPILL!!!

 

(Sorry for mengden store bokstaver :p )

Endret av blablabling
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Helt enig med Miyamoto her og det er godt å vite at hvertfall ett navn i bransjen tenker det samme som meg selv. Å avslutte hele eierskapsforholdet til spill og gå over til en ren leasing-modell som vi nå kan se at skjer på nesten samtlige plattformer inkludert PC, vil gjøre det vanskelig om ikke umulig å gå tilbake til spillene senere på samme måte som vi nå kan plukke gamle spill fra 90-tallet ut av hylla, slenge dem i konsollen og spille. Ikke bare er det ødeleggende for alle som er dedikerte spillsamlere og er interessert i retro, men det er også med på å svekke den kunstneriske integriteten til spillmediet akkurat nå som det er på vei til å få større anerkjennelse, ved at det vil fremstå enda mer som noe kommersjalla som skal tjene penger på umodne tenåringer enn det allerede gjør.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...