Gå til innhold

Nye Mac Pro er en sylinder


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har lest masse artikler om denne, sett bilde og hørt hvilke specs den er utstyrt med. Men er det ingen som kan fortelle hvordan denne faktisk skal brukes?? Skal man tre den på armen? Hvor er skjermen, HVA er konseptet egentlig?? (En laptop skal vel ha en skjerm integrert?)

 

Har du virkelig lest masse artikler? :D hehe

  • Liker 1
Lenke til kommentar

ENDELIG!!!! :D

 

En, stasjonær pc, som tar 1/8 del av plassen. Velkommen til 2013! Med, de spesifikasjonene jeg krever :D

Var, på tide at noen satte en ny standard, for de store bråkete, plass krevende steinalder pc-ene. ( Endelig, en spill pc som tar så liten plass at det, er pent å se på. og lett å ta med :D

 

Apple, der overasket dere meg :D Og, de vil nok ta 90%av markedet. innen stasjonære skrivebord pcer :) Og, denne gangen fortjener de. det :D

 

Jeg, elsker apple, mer og mer :D

Lenke til kommentar

 

Jeg, ser det problemet.,,,, D-link saksøker sikkert. men ærligtalt! Siden, apple satte ny standard. så får alle og en hver. la dem, fortsette og utvikle og sette nye standarder her :)

 

Vi, lever i 2013 og hvem vil ikke ha en spill pc som er 1/8 del mindre en en vanlige stasjonære :D Jeg sier, ikke nei! Saksøker D-link, så til helvette med D-link!! De, har ikke akkurat gjort så store fremskritt ut av en sylinder. som apple :D

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

ENDELIG!!!! :D

 

En, stasjonær pc, som tar 1/8 del av plassen. Velkommen til 2013! Med, de spesifikasjonene jeg krever :D

Var, på tide at noen satte en ny standard, for de store bråkete, plass krevende steinalder pc-ene. ( Endelig, en spill pc som tar så liten plass at det, er pent å se på. og lett å ta med :D

 

Apple, der overasket dere meg :D Og, de vil nok ta 90%av markedet. innen stasjonære skrivebord pcer :) Og, denne gangen fortjener de. det :D

 

Jeg, elsker apple, mer og mer :D

 

Er ikke så inne på spill pc og ytelse, men funker det ikke å spille på dagens iMac? Hva er det man kan gjøre på denne som man ikke kan gjøre på iMac?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet-t8fn5F

ENDELIG!!!! :D

 

En, stasjonær pc, som tar 1/8 del av plassen. Velkommen til 2013! Med, de spesifikasjonene jeg krever :D

Var, på tide at noen satte en ny standard, for de store bråkete, plass krevende steinalder pc-ene. ( Endelig, en spill pc som tar så liten plass at det, er pent å se på. og lett å ta med :D

 

Apple, der overasket dere meg :D Og, de vil nok ta 90%av markedet. innen stasjonære skrivebord pcer :) Og, denne gangen fortjener de. det :D

 

Jeg, elsker apple, mer og mer :D

Tror nok du ikke vet hva det vil si å elske.

Du er vel forelsket også i denne?

Endret av Slettet-t8fn5F
Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
×
×
  • Opprett ny...