Gå til innhold

Sniktitt: Apple iOS 7


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Endelig oppdatering av Safari. Til nå har den vært å sammenligne med gode gamle IE -- stagnert og mangelfull. Og siden man ikke kan sette en annen nettleser som systemstandard er ikke andre lesere noe reelt alternativ imo.

 

Angående ikonene synes jeg de minner mer om Symbian Belle eller MIUI. Vanlig Android er det i hvert fall ikke lik.

Endret av Optimuz
Lenke til kommentar

Jeg var stor fan av iPhone da jeg selv hadde en. Iallefall for en liten stund, helt til irritasjonsmomentene begynte å puste meg i nakken.

 

Når jeg nå ser på IOS7, noen år etter at jeg hadde min egen, er det fortsatt liksom ikke kommet noen vei. Det er ikke noen store skritt, det er små. Ørsmå. "Hei, vi gjør det flatere...nå orker dere vel å kjøpe iPhone 6 også?".

 

Jeg kan forstå at de mest innbitte iPhone elskerne som på død og liv verken skal bytte eller vil innse at OS designet er som snytt ut av ræva på Windows Phone og Android når det kommer til enkelte elementer, ser på dette som en revolusjon. For oss andre, som for en god stund siden allerede så oss lei av ensformigheten til IOS, er dette ikke et alternativ. Ikke er det blitt spesielt penere heller, men det er jo opp til hver og en.

 

At Amobil velger å fokusere på at det er notifikasjonsmenyen som ligner på Android, noe den har gjort i evigheter på en dag som dette, er jo veldig spesielt, i og med at det finnes flere eksempler på ting som er nesten dønn lik Windows Phone. "Føles som en helt annen telefon"....jeg må le.

Kan du fortelle meg hva som har vært så revolusjonerende i oppdateringer på andre mobil-OS? Jeg har en Android og jeg klarte ikke merke noen store forskjeller fra Gingerbread til Ice Cream Sandwich.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...