Gå til innhold

Dragon Age: Inquisition kommer i 2014 (PS3, PS4, Windows, X360, XOne)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Utrolig kjedelig og synd å si det men

 

"meh".

 

DA2 drepte det litt, og dette fristet bare ikke mye. Det eneste jeg så som så kult ut er at enten redder du verden eller så doomer du den. Litt som i eneren, der man faktisk fikk forskjellig endings. Det er hvertfall en god ting. Får se om det kanskje frister senere med mer info og gameplay.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Utrolig kjedelig og synd å si det men"meh".DA2 drepte det litt, og dette fristet bare ikke mye. Det eneste jeg så som så kult ut er at enten redder du verden eller så doomer du den. Litt som i eneren, der man faktisk fikk forskjellig endings. Det er hvertfall en god ting. Får se om det kanskje frister senere med mer info og gameplay.

 

Jeg er veldig enig, men mitt svake sinn gjør at jeg gjerne vil ha et gjensyn med Morrigan, Sten, Flemmeth og mange av karakterene jeg synest var kule :D

Lenke til kommentar

Jeg hører dem love mye fint om en åpen verden, valg som vil påvirke omverdenen rundt deg og historien osv. Men etter spill som DA2 og ME3 så har jeg ikke veldig stor tiltro til BioWare som RPG utvikler. Dette er ett spill jeg vil tittet på etter det har blitt lansert og når reviews kommer ut.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Alistair bør være i live.

 

Nei huff, han var altfor sutrete og pinglete til å være en troverdig karakter av hans slag. Han kutter hoder av både mennesker og monstre, hopper opp i trynet på troll 3 ganger større en han selv og hakker løs på det som er av fiender, noe som det finnes tusener av. Sånna folk sipper ikke når han ikke kommer overens med søsteren sin.

Endret av Silverspoon
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...