Gå til innhold

Se introduksjonsvideo til splitter nye iOS 7


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fy f...De vet hva de driver med da! Tror dette er ett stort skritt i riktig retning.Får litt fokus tilbake til mann i gaten, i stedet for å være kongen av business slik de er i dag.

 

Er det der sarkasme eller? Kan ikke skjønne at noen kan bli imponert av den videon der.. Alt de viser er "lånt" fra Android eller WindowsPhone8..

 

Også de barnslige ikonene. De kunne i det minste ha lagt opp til å ha widgets eller litt mer instilliger for å bytte på utseendet..

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Ikonene var grelle, mens det virker som om det meste ellers har blitt mye bedre, selv om det er funksjoner ol. som burde ha vært der i mange år allerede.

 

Nå kan jeg ikke si så mye om dette uten å ha få prøvd det i praksis, så jeg kan tenke meg at det er mye som mangler til mitt bruk, og at jeg måtte ta i bruk jailbreak for å få den brukeropplevelsen jeg er ute etter.

Lenke til kommentar

Blir kvalm av å se på det. Faen, nå kan jeg ikke kjøpe et nytt Apple produkt når det kommer, liker det gamle myee bedre. Hva er dette? En blanding av Windows Phone og Android? Stakkars de som opptaderer iPhone'en sin til den her.

 

iOS7 + Jailbreak for å få vekk de forferdelig ikonene.. så har du det greit trur e :) Siri likte jeg faktisk:P

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Anbefaler deg sterkt å ta deg en tur hit: http://www.specsavers.no/bestill-en-synstest/

 

Hehe, men du og klarte å se at _det ser ut som_ at Apple har hentet inspirasjon fra både Android, WP, Meego og Blackberry? Multitaskingen er jo tro WP8 kopi, med funksjonskopi fra Android(dra ut for å avslutte appen). Ellers minner startskjermen meg merkelig mye om et annet OS.

 

http://www.phonearena.com/news/iOS-7-kneejerk-review-adopting-the-best-of-the-competition-and-thats-okay_id43904

Endret av Open-Source
  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...