Gå til innhold

Tips til visninger (for utleier)


Anbefalte innlegg

Jeg er student og skal ha inn en ny medleieboer jeg skal bo sammen med, og lurer litt på hvordan jeg skal organisere dette med visning osv.

 

For det første lurer jeg på om jeg f.eks. skal ta 3-4-5 stykk utover ulike klokkeslett en hel dag? I salgssammenheng er det vel vanlig med f.eks. visning 18.00 - 20.00. Men når jeg er kun en person føler jeg får bedre utbytte av en visning om gangen, hvor jeg mer personlig kan snakke med dem og dermed lettere få et bedre inntrykk. Er det f.eks. mulig med en visning fredag kl. 14.30, en ny visning 15.30, en ny visning 16.30 osv.?

 

For det andre lurer jeg litt på hva jeg skal si. Om jeg f.eks. ser at den første som kommer kl. 14.30 ser ut som en jeg kan fungere sammen med, skal jeg da si "det er gode sjanser for at du får denne leiligheten"? Ev. rett og slett bare gi han leiligheten, til tross for at det kommer flere på visning utover dagen? Eller skal jeg si at "jeg skal ha flere visninger, og kontakter deg nærmere hvis jeg bestemmer meg for deg"?

 

Lurer også litt på hvordan jeg skal finne ut om personen er interessert. Skal jeg spørre etter visningen er ferdig "er du interessert? I så fall kontakter jeg der nærmere om du blir den utvalgte, for jeg skal ha noen flere visninger utover dagen" Eller skal jeg be personen kontakte meg igjen hvis han/hun er interessert?

 

Håper på tips her. Er noen dager igjen til jeg skal ha visning heldigvis.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...