Gå til innhold

Liten dings skal hindre snikfotografering


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Med andre ord vil dingsen ikke ha noen effekt dersom paparazzifotografene ikke benytter seg av blits når de snikfotograferer deg

 

Hoveddelen av denne type fotograferinger foregår sene kveldstimer utenfor div. bevertningssteder hvor kjendiser drikker seg fulle for og driter seg ut på vei til taxien, og da blir blits brukt i store mengder.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Denne dingsen vil ikke være kraftig nok og vil ikke være rask nok til å kunne fyre av like kraftig og like ofte som f.eks. SB-900 på fult guffe med batteripakken.

 

Når jeg ville være helt sikker på at jeg sku få det bilde jeg ville ha og det var mulighet for forstyrrende lyskilder var det å gå ned på ISO og gå opp på blits styrken.

 

paparazzi leker ikke paparazzi :)

Endret av GCardinal
Lenke til kommentar

Hoveddelen av denne type fotograferinger foregår sene kveldstimer utenfor div. bevertningssteder hvor kjendiser drikker seg fulle for og driter seg ut på vei til taxien, og da blir blits brukt i store mengder.

 

Da kan man vel ikke kalle det snikfotografering heller. Det er vanskelig å unngå å legge merke til en blits. Da skal du være passe dopa.

Lenke til kommentar

Tviler sterk at dette vil fungere med fotobokser siden de bruker/brukte halogen med et rødt filter og ikke xenon.

 

" nå blir alle halogen-blitsene byttet ut med ir_led_teknologi".

 

Kjøp heller en fotoboksvarsler, fungerer kjempebra.

Endret av Nautica
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...