Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Dilemma


NiJoh

Anbefalte innlegg

Sliter med et ganske så uvanlig dilemma...

 

Jeg ser mye bedre ut med langt hår, men da dabber også motivasjonen til å trene veldig mye på grunn av at jeg føler at jeg ikke trenger å trene for å få meg et ligg. Når jeg har kort hår er motivasjonen min for å trene at håret kommer til å vokse fortere sånn at jeg ser best mulig ut.

 

 

Satt nå på badet og funderte i 30minutter på om jeg skulle klippe meg. Håret mitt er veldig langt nå, men jeg ser mye bedre ut med langt hår, fordi jeg har et sterkt og sundt hår, samtidig som at mine mindre så bra ansiktstruktur ikke blir avslørt. Valget ble tilslutt at jeg ikke klipte meg. Hjertet mitt sa nei.

 

Jeg trener fortsatt når jeg har langt hår, men da bare løper jeg, fast rutine som jeg har gjort i 2 år, men når jeg har kort hår motiverer jeg meg selv til å trene bein,armer osv.

 

For å være helt ærlig ser jeg ikke bra ut når jeg har kort hår. Har naturlig stort hode + stor panne. Er avhengig at panneluggen skal falle ned.

 

Hva er viktigst. Bra utseende og selvtillit med langt hår? Eller motivasjonen til å trene med kort hår?

 

Når jeg har kort hår har jeg angst for å gå på skolen, angst for å være ute, eneste som holder meg oppe da er trening.

Endret av NiJoh
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg bryr meg om hva andre tenker om mitt utseende. Det er det eneste som betyr noe for meg, å få blikk osv. Jeg må inrømme at jeg hadde en ganske trent kropp før, men har dabba litt av. Har aldri vært den som liker å vise kroppen min offentlig.

Lenke til kommentar

Jeg bryr meg om hva andre tenker om mitt utseende. Det er det eneste som betyr noe for meg, å få blikk osv. Jeg må inrømme at jeg hadde en ganske trent kropp før, men har dabba litt av. Har aldri vært den som liker å vise kroppen min offentlig.

Dette må jo være et vanskelig dilemma. Hvordan skal disse to påstandene henge sammen?

 

"Eg bare må ha blikk fra andre men eg liker ikke å vise meg frem"...

Lenke til kommentar

Dette må jo være et vanskelig dilemma. Hvordan skal disse to påstandene henge sammen?

 

"Eg bare må ha blikk fra andre men eg liker ikke å vise meg frem"...

Alle kan få en bra kropp. Det kan man ikke med utseendet! Det er det jeg mener. Jeg har lyst å bli kjent for den med bra utseende. Ikke den som legger ut bilder hver dag av kroppen sin.
Lenke til kommentar

Du er jo så ung:) Gjør det som er komfertabelt, nyt det. Evt ta en mer permanent avgjørelse dersom jobb e.l. tilsier at du må ha kort hår. Kos deg!

 

Tro meg, hadde ikke vært noe problem å skinne seg i militæret. Angrer sykt mye på at jeg ikke møtte opp på sesjon. Vil i militæret fordi der kan jeg 100% være den jeg egentlig vil være!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...