Gå til innhold

Sniktitt: Galaxy S4 Active


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette er kun min personlige mening, men fy f@en så stygg denne er. De fysiske knappene er som hentet fra en HTC telefon fra 2002.

 

Er sannsynligvis fordi vann ødelegger mye av touch "brukervennligheten".

Jeg sier nå heller; endelig en telefon fra samsung som ser ut som om den kan tåle å bli lagt ned på bordet..

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Når Samsung nå har inkludert en undervannsmodus på kameraet, så regner jeg med det betyr at de også garanterer at telefonen tåler vann? Moa. at de ikke "tar en Motorola" og sier at telefonen tåler vann, men ikke gir noen garantier (da forsvinner jo liksom noe av poenget).

 

Ellers liker jeg denne trenden med å gi ut toppmodeller som er litt mer hardføre, slik at man feks. kan ha telefonen på innsiden av ei skalljakke uten å måtte bekymre seg.

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Billig i forhold til vanlig S4, med tanke på at det eneste som har blitt dårligere er kameraet og kanskje skjermen, men skjermen kan for noen sees på som en oppgradering med tanke på at den er mer lyssterk.

 

Har selv S4 sprukket glass, så jeg vurderer faktisk å bytte allerede. Skjermen til vanlig S4 tålte ikke mye.

Endret av RRhoads
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dette er kun min personlige mening, men fy f@en så stygg denne er. De fysiske knappene er som hentet fra en HTC telefon fra 2002.

Helt enig med deg, vi er i 2013, dagens mobiler burde ikke hatt fysiske knapper idag. Sony vantette mobiler er bedre synes jeg. Du kan knipse bilder under vann med Sony Xperia ZR med kamera tasten.

 

Lenke til kommentar
Dette er kun min personlige mening, men fy f@en så stygg denne er. De fysiske knappene er som hentet fra en HTC telefon fra 2002.
Helt enig med deg, vi er i 2013, dagens mobiler burde ikke hatt fysiske knapper idag. Sony vantette mobiler er bedre synes jeg. Du kan knipse bilder under vann med Sony Xperia ZR med kamera tasten.

 

Hvordan kan du i ene øyeblikket klage over at mobiler ikke bør ha fysiske taster for så å skryte av at Sony kan ta bilder med kamera-tasten? Sist jeg sjekka var det en fysisk tast det også.. Hvis meg en mobil som ikke har en eneste fysisk knapp du ;)

Lenke til kommentar
Dette er kun min personlige mening, men fy f@en så stygg denne er. De fysiske knappene er som hentet fra en HTC telefon fra 2002.
Deg om det. Jeg synes den er lekker.

 

Det stynes jeg og. En kryssning mellom xcover og S4, der den er like elegant, og tilsynelatende "slitesterk"(ser sånn ut). Men hvordan vil batteriet holde seg med en annen skjerm? Som vanlig/1 dag?

 

 

Lenke til kommentar

Ser spennende ut bortsett fra 2 ting. Litt for stor. Og litt for tung.Ellers er den spennende.

 

herregud sier jeg bare..så du mener at 151gram er mye???

det er bare 20-30gram ekstra bare,men muiig du ikke fysisk orker og holde 150gram i hånda som telefon veier.herregud ungdommen sier jeg bare idag.

Lenke til kommentar
Dette er kun min personlige mening, men fy f@en så stygg denne er. De fysiske knappene er som hentet fra en HTC telefon fra 2002.
Helt enig med deg, vi er i 2013, dagens mobiler burde ikke hatt fysiske knapper idag. Sony vantette mobiler er bedre synes jeg. Du kan knipse bilder under vann med Sony Xperia ZR med kamera tasten.

 

er faen meg uenig med dere,til tider så savner jeg topp modeller med fysiske knapper,en ting jeg hater når jeg skriver sms på s3'n min og handa mi flytter til bokstaven på tastaturet så kommer jeg borti meny touch knappen hele tia uten at jeg vil det. Akkurat det der hater jeg og jeg holder på og klikke når det skjer.

så det at produsenter har noen telefoner med fysiske knapper er bra.

 

 

 

 

Lenke til kommentar

Ser spennende ut bortsett fra 2 ting. Litt for stor. Og litt for tung. Ellers er den spennende.

 

fjarle.. hvilken mobil var din første? Var ikke den en murstein mobil iforhold til den du har nå? Jeg antar du har en iphone. Sony Ericsson W880i slim var ganske liten og tynn.. like tynn som dagens tynneste smarttelefoner, inkl. at den hadde fysiske taster..

 

Det er ikke så lenge siden touchscreenen ble "født", startet jo i 2005 med iphone.. mens mobiltelefoner med fysiske taster er eldre enn >20 år! Touchmobiler er kun >10 år..

Teknologien er kommet seg, men alle mobilbrukerne vil kun ha bedre mobiler, mer minne/plass, bedre kamera og bedre funksjoner, raskere internett.. De som produserer (min mening) får jo ikke tid til å sette seg ned og tenke opp noe som gjør at mobilen blir mindre- tenk deg visst mobilens kjerne kan få en størrelse på 1/10 millimeter- da blir det fart på sakene..

 

 

Er sannsynligvis fordi vann ødelegger mye av touch "brukervennligheten".

Jeg sier nå heller; endelig en telefon fra samsung som ser ut som om den kan tåle å bli lagt ned på bordet..

 

 

SLUTT;

 

slutt å klag hele tiden på at android/iphone suger.. telefonens hensikt (første prioitert) er å ringe med ^^

iphone og android har hver sitt bruksområde :D

Lenke til kommentar

SLUTT;[/]slutt å klag hele tiden på at android/iphone suger.. telefonens hensikt (første prioitert) er å ringe med ^^iphone og android har hver sitt bruksområde :D

 

iphone suger! Subjektiv mening ;) Jeg bruker faktisk mobilen til alt annet enn å ringe med. Det har jeg skype på Tab'en til ;) Godt at vi alle er forskjellige ass

Lenke til kommentar

= sant

Jeg jobber på en fotobutikk jeg, og vi har fått inn det "hotteste av det hoteste" samsung galaxy touch android kamera o_O

 

Tenk bare hvor fort utviklinga har gått.. herr Rubin & co utviklet android for kamera.. det tok lang tid før det første kameraet med android ble en "hit..

Kilde: http://www.fotomagasinet.no/2013/04/android-ble-laget-for-kameraer/

 

På kameraet kan man spille spill etc

Det hadde vært kult visst kameraet fikk støtte til sim-kort, slik at det fungerer å ringe med den (data blir selvfølgelig støttet innen noen år/neste generasjon).

 

Kameraet har tross alt bedre "kameraopptikk", mobiltelefoner har noe å lære der ^^ CMOS brikka er knøttliten i mobiltelefonen ;)

 

Vi kan alt ha skype og andre sosiale medier^^

Tok bilder fra kameraet på jobbet, redigerte det og sendte det til fremkalling vha blåtann ^^ utrolig enkelt det har blitt! ^^

 

 

Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651
Ser spennende ut bortsett fra 2 ting. Litt for stor. Og litt for tung.Ellers er den spennende.
herregud sier jeg bare..så du mener at 151gram er mye???det er bare 20-30gram ekstra bare,men muiig du ikke fysisk orker og holde 150gram i hånda som telefon veier.herregud ungdommen sier jeg bare idag.

 

Hyggelig at du kaller meg ungdom, men hva herregud har med dette å gjøre forstår jeg ikke. Jeg vil ha en mobil som er lettest mulig fordi jeg skal ha den i uniformssjkorta. 151 g er ikke MYYYEEE, men dog mer enn nok til at skjorta henger veldig skjevt på. Det faktum at de også er så stor at jeg ikke får kneppet skjortelomma dra også ned. Min litt mindre iPhne 5 som også veier bare 112 gram passer bedre for meg i så måte.

Har ikke noe problem å holde en slik i hånda, men i motsetning til deg(?) går jeg ikke rundt med telefonen i hånda hele dagen. Så den skal passe andre steder også.

Lenke til kommentar

At den er en av de første vanntette toppmodellene som ikke har luke over hodetelefonutgangen er et stort pluss i min bok. Kan se ut som om den støtter trådløs lading også, og da blir den veldig interessant. Har testet Sony sine vanntette mobiler, og lukene er et irritasjonsmoment.

 

Utskiftbart batteri er også flott, selv om jeg skulle ønske at det hadde enda større kapasitet.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...