Gå til innhold

Test: Asus GeForce GTX 770 DirectCU II OC


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er bra dere inkluderer støynivå tester. Jeg kjøpte et skjermkort hos Komplett hvor det følgte med Borderlands 2. Da jeg la inn en kommentar på sida dems om at det burde være forbudt å selge slikt jetmotor bråk ble kommentaren min fjernet. Er nok lurest å lese slike tester først ja.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Noen som har noen erfaring med Gigabyte sine Windforce kjølere? GTX 770 kommer jo med en heftig Windforce 3X. Skulle egentlig kjøpe mitt 660 fra Gigabyte, men en nettbutikk hadde feil pris på Asus sitt som gjorde det veldig billig og jeg kjøpte det. Et kort jeg er veldig fornøyd med.

Lenke til kommentar

Noen som har noen erfaring med Gigabyte sine Windforce kjølere? GTX 770 kommer jo med en heftig Windforce 3X. Skulle egentlig kjøpe mitt 660 fra Gigabyte, men en nettbutikk hadde feil pris på Asus sitt som gjorde det veldig billig og jeg kjøpte det. Et kort jeg er veldig fornøyd med.

 

Jeg har fortiden GTX 670 med windforce kjøler og kort sagt er dette kortet lydløst ved idle. Under spill kan man høre en veldig svak "during" men allikevel desidert det mest stillegående kortet jeg har hatt. Denne minimale "duringen" høres uansett ikke om du spiller med lyd.. som de fleste gjør vil jeg tro ;)

Lenke til kommentar

Jeg vil vel tro temperatur-resultatene ville se bedre ut for referansekjøleren hvis begge kortene testes i et kabinett, og ikke i en åpen rigg.

 

Langt i fra.

Referanse kjølerene er ikke på nivå med Asus's direct CUII / Top.

Jeg hadde 680 med direct CUII TOP og varmen var veldig lav.

Har nå 2 titans med stock kjølere, og er alt annet en fornøyd, og kabinettet mitt har svært god lufting.

 

Bestillt vannblokker til de nå :D

Endret av Aleksander.dev
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...