Gå til innhold

Fikk tilbud om PS3 i dag, brukt til 1000 kr, bra pris?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvor mye plass pleier hvert spill å ta opp på disken sånn gjennomsnittlig?

 

Rundt 2-3 gb tenker jeg?! Gran turismo 5 tok meg nesten 10gb. Så kommer det ann på om det er stor singleplayer eller om det er et onlinespill. COD pleier som regel ikke ta så mye plass. GTA og Infamous osv med singleplayer og story tar en del mere.

Endret av Chocolate-Monster
Lenke til kommentar

Rundt 2-3 gb tenker jeg?! Gran turismo 5 tok meg nesten 10gb. Så kommer det ann på om det er stor singleplayer eller om det er et onlinespill. COD pleier som regel ikke ta så mye plass. GTA og Infamous osv med singleplayer og story tar en del mere.

Laster ned InFamous 2, er på 14 GB :D Heldigvis har jeg god internettforbindelse.

Lenke til kommentar

Han fyren var merkelig

 

Fikk den til 750 kr i går med 2 hhåndkonttollere, hdmi kabel og 2 spill. Altså en mer håndkontroll enn det stod i annonsen

 

SPurte om han ville gå lavere. Så slo av han 250 kr. Weird.

 

Men men. Fungeree jo kjempe bra og ser ikke brukt ut

Endret av henrikrox
Lenke til kommentar

Skriveleif i signaturen din :p

"PS4 HAVE WON THIS GEN!" <- skal vel være Has ikke have ;)

 

skrive leifen er gjort med viten og vilje for å få opp blodtrykket på disse norsk/engelsk lærerne. som henger på internet i helgene og skal på død å live korrekte alt.. etter andres utsagn så er jeg også det største trollet her på forumet. så jeg er ekspert på feltet og dette er basisk trolle kunnskap...

Endret av Zombien.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

skrive leifen er gjort med viten og vilje for å få opp blodtrykket på disse norsk/engelsk lærerne. som henger på internet i helgene og skal på død å live korrekte alt.. etter andres utsagn så er jeg også det største trollet her på forumet. så jeg er ekspert på feltet og dette er basisk trolle kunnskap...

 

Så tanken har ikke falt deg inn at det ser jævlig dumt ut, og at de som korrekterer deg faktisk prøver å hjelpe så du ikke ser ut som en løk? :p

Endret av Alekpowah
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...