Gå til innhold

[Løst] HDD viser seg ikke!


Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er nå ferdig med min nye pc som har hatt en del problemer...

Nå dukket det opp et til!

Jeg hadde lastet ned Windows 7 på en SSD. Når instalasjonen var ferdig, skulle jeg sjekke om både SSD'en og HDD'en var der, men det viste seg at bare SSD'en var koblet til.

 

Poenget var at jeg skulle ha OS på SSD'en, og kanskje noen andre nyttige programmer, og spill og alt annet på HDD'en. Men det er jo bare SSD'en som viser seg på "min datamaskin"! Jeg la også merke til at "Programfiler (x86)" var inne i SSD'en, og det er jo der jeg skal ha alle spill og sånt!

 

Hvordan kan jeg få HDD'en til å vise seg på "Min Datamaskin"?

Og i tilfelle du lurte, så er jeg en STOR n00b når det gjelder sånne ting!

 

Takk! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis disken ikke har en bokstav så må du selv tildele en. Høyreklikk så får du opp en meny.

Eller du må legge ut bilde av din Diskbehandling slik at vi kan se hva problemet er.

 

Man flytter ikke Programfiler. Den må være der den er.

Når du installerer programmer kan du nesten alltid velge hvor du vil ha det, og da velger du en folder på HDD.

Lenke til kommentar

Hvis disken ikke har en bokstav så må du selv tildele en. Høyreklikk så får du opp en meny.

Eller du må legge ut bilde av din Diskbehandling slik at vi kan se hva problemet er.

 

Man flytter ikke Programfiler. Den må være der den er.

Når du installerer programmer kan du nesten alltid velge hvor du vil ha det, og da velger du en folder på HDD.

 

Jeg føler meg så utrolig dum...

Tusen takk for hjelpen! :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...