Gå til innhold

– Ouya vil få store oppgraderinger fremover


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Håper de kommer seg på kontoret snart og fullfører projektet sitt.

Gi oss fungerende xbmc(full HD, bitstreaming og mysql server støtte)

En kontroll UTEN latency

Leveringsdatoer det går an å forholde seg til

En like pen meny som vist i fjor(den nye ser mildt sagt jævelig ut(noe og pga fps/latensy)

Lenke til kommentar

Ser ikke markedet for denne, nå som smart tver er kommet, og ps4 og xone vil gjøre det denne prøver å gjøre bedre. I tillegg er telefoner blitt mer og mer kapable. Null offansiv, men ser ikke helt hvordan en som har vært leder hos vivendi, ign og gamefly vet hva hvordan man bør lage en konsoll. Ingen av de lager jo spill, men er markedsinteressegrupper.

Lenke til kommentar

De hevder at alle er sendt ut til de som støttet Kickstarter-prosjektet, men samtidig får en del som ønsker å avbestille gjort det, siden nettopp deres konsoll tilfeldigvis ikke var sendt enda likevel. De sender ut basert på hvor man bor, og det virker ikke som om noen i Norden har fått enda.

Lenke til kommentar

De hevder at alle er sendt ut til de som støttet Kickstarter-prosjektet, men samtidig får en del som ønsker å avbestille gjort det, siden nettopp deres konsoll tilfeldigvis ikke var sendt enda likevel. De sender ut basert på hvor man bor, og det virker ikke som om noen i Norden har fått enda.

 

Jeg har fått min:

 

Monday, May 27, 2013 Location Time

16 Delivered - Signed for by : XXXXXXX BRUMUNDDAL 13:07

Lenke til kommentar
De hevder at alle er sendt ut til de som støttet Kickstarter-prosjektet, men samtidig får en del som ønsker å avbestille gjort det, siden nettopp deres konsoll tilfeldigvis ikke var sendt enda likevel. De sender ut basert på hvor man bor, og det virker ikke som om noen i Norden har fått enda.

 

Med andre ord, de som avbestiller har lånt de penger gratis i X antall måneder.

Lur taktikk :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Får håpe den dukker opp her snart også da. Har ikke hørt noe enda. Backet første dag, men det ser ikke ut til å bety noe. Hadde vært artig å høre forklaringen deres på den elendige kundeservicen. Ikke spesielt god stemning i kommentarfeltet på Kickstarter, og de har jo gjort mer for å tåkelegge enn informere.

Endret av Aasgaard
Lenke til kommentar

DHL er ikke de eneste som sender fortolling regning noen uker etterpå, UPS gjør det samme, vet jeg av personlig erfaring.

Ditto, og det verste er ikke selve momsen, men alle gebyr ene de legger til. Tror jeg betalte over 400 kr i gebyr og moms på en pakke med verdi rundt 450. Takke meg til posten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...