Gå til innhold

«Snute» ute avVM i StarCraft II


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Han ble slått ut av turneringen når han tapte mot Revival.

 

Kampen mot Crank og Alica bestemte hvilken plass han fikk i turneringen (5-8).

 

Snute endte til slutt på 6. plass. Dette blir brukt for å beregne poeng for finalesluttspillet på BlizzCon. Hvis han gjør det sterkt i neste sesong også har han en god mulighet.

 

Synd - han styrte første kampen, men i stedet for å ramme base/økonomi blåste han bort kampen når han prøvde å avslutte den litt for tidlig.

Han hadde et lite overtak i første settet ja, og de to siste kampene tapte han på å ikke gjøre endringer når motstanderen byttet strategi (etter å ha sett hva Snute gjorde i de tre første settene).

 

Alt i alt så var dette en kamp Snute like gjerne kunne ha vunnet.

Endret av blackbrrd
Lenke til kommentar

@blackbrrd Nei, han ble ikke slått ut før i går. Top 5 fra NA går videre til WCS world - og det er det som har noe å si. Nå havnet han på 6. plass og er dermed ute av season 1, noe han ikke ville vært med en 5. plass.

 

Ellers kjipt at han ble knust mot Revival. Gjorde alt for mange amatørfeil og spilte generelt svært dårlig. Det kom tydelig frem at han ikke hadde praccet ZvZ og kun laddret da han var i Korea mellom rundene. Spillet hans tok seg dog opp mot Alicia.

 

Likevel, Snute viser at han er på nivå med verdenstoppen, og det er jo ganske morro. Vi får bare be at han tar en Slayer og vinner noe stort i Korea en vakker dag.

 

EDIT: Hvis dere bare skal se et game andbefales ikke nødvendigvis game nummer 5, som linket i artikkelen. Det var generelt kjedelig og straight forward. Sjekk game nummer 3 for revolusjonerende zerg-spill av Snute :)

Endret av Fusion2k
Lenke til kommentar

@blackbrrd Nei, han ble ikke slått ut før i går. Top 5 fra NA går videre til WCS world - og det er det som har noe å si. Nå havnet han på 6. plass og er dermed ute av season 1, noe han ikke ville vært med en 5. plass.

Turneringen han spilte i var WCS AM og den ble han slått ut* av når han tapte kvartfinalen mot Revival.

 

WCS AM er i tillegg en seeding-turnering for WCS World som du nevner.

 

*Slått ut = ingen mulighet til å vinne turneringen. Som i fotball når man taper semifinalen og ender i bronsefinalen.

Endret av blackbrrd
Lenke til kommentar
@blackbrrd Nei, han ble ikke slått ut før i går. Top 5 fra NA går videre til WCS world - og det er det som har noe å si. Nå havnet han på 6. plass og er dermed ute av season 1, noe han ikke ville vært med en 5. plass.
Turneringen han spilte i var WCS AM og den ble han slått ut* av når han tapte kvartfinalen mot Revival.WCS AM er i tillegg en seeding-turnering for WCS World som du nevner.*Slått ut = ingen mulighet til å vinne turneringen. Som i fotball når man taper semifinalen og ender i bronsefinalen.

 

WCS AM = WCS NA regner jeg med?

 

Med tanke på når Snute gikk "ut" kommer det såklart ann på hvordan du velger å tolke turnerings oppsettet til Blizzard.

 

Det jeg tror Fusion2k prøver å fortelle deg er at WCS World er det endelige målet til alle spillerene. Hvordan de kommer seg dit er mindre viktig slik jeg ser det. Det å kommer høyt i WCS NA ville såklart føre til en høyere pengepremie og seed men det er bare en bonus i forhold til å kvalifisere seg videre. Så selv om du sier han var ute av turneringen når han tapte mot Revival vil jeg på ingen måte si at han var det.

 

Synd å se at Snute ikke fikk 5. plassen når han var så nær.

 

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

WCS AM = WCS NA regner jeg med?

 

Med tanke på når Snute gikk "ut" kommer det såklart ann på hvordan du velger å tolke turnerings oppsettet til Blizzard.

 

Det jeg tror Fusion2k prøver å fortelle deg er at WCS World er det endelige målet til alle spillerene. Hvordan de kommer seg dit er mindre viktig slik jeg ser det. Det å kommer høyt i WCS NA ville såklart føre til en høyere pengepremie og seed men det er bare en bonus i forhold til å kvalifisere seg videre. Så selv om du sier han var ute av turneringen når han tapte mot Revival vil jeg på ingen måte si at han var det.

 

Synd å se at Snute ikke fikk 5. plassen når han var så nær.

Med tanke på at WCS AM har en førstepremie på 20.000$ så ser jeg på det som en turnering som helt klart kunne stått på egne ben.

 

Det er forresten WCS AM ikke NA, du kan sjekke wikien her. WCS AM er ment for både Nord- og Sør-Amerika.

http://wiki.teamliqu...pionship_Series

Endret av blackbrrd
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...