Gå til innhold

Neste mars får du skambank (PS3, Windows, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Håper og antar at PC utgaven blir minst like bra som konsoll utgavene denne/neste gang. Noe av det som forbrukerene ikke klarte å ordne opp i var lydbildet til Dark Souls på PC. Hvis man spiller på et stereo oppsett så er lydbildet praktisk talt kappet i to. På PS3 (vet ikke hvordan det er på X360) så blir surround automatisk konvertert til stereo.

 

Så ser fram til dette, men kommer til å tenke meg nøye om før jeg bestemmer meg for hvilken platform jeg kjøper det til.

Lenke til kommentar

Gleder meg, blir nok 1000+ timer her i dette spillet også.

 

Håper de holder spillet dystert nok og at det blir litt vanskeligere. Syns at DeS var vanskeligere en DaS men grunnen kan jo være at en allerede hadde mestret combat fra DeS før man gikk in DaS.

Endret av Leonarfd
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Håper og antar at PC utgaven blir minst like bra som konsoll utgavene denne/neste gang. Noe av det som forbrukerene ikke klarte å ordne opp i var lydbildet til Dark Souls på PC. Hvis man spiller på et stereo oppsett så er lydbildet praktisk talt kappet i to. På PS3 (vet ikke hvordan det er på X360) så blir surround automatisk konvertert til stereo.Så ser fram til dette, men kommer til å tenke meg nøye om før jeg bestemmer meg for hvilken platform jeg kjøper det til.

 

Spillet er utviklet til PC denne gangen, og blir portet til konsoll.

Lenke til kommentar

Hvordan ble du svindlet? Jeg er som Leonarfd og har ca 1000 timer og storfornøyd ennå.. :)

 

Vel det kan ikke spilles med mus og tastatur(og da er det allerede kjedeligere), det må patches for å funke som det skal, det nekter å ikke kræsje av sli. og 720p oppløsningen ødela resten..

 

Vet at nesten alt kan fikses med uoffisielle patcher men det tok uker før de kom ut og var stabile og jeg forhåndskjøpte. Ren svindel.

 

Hva mener du ?? drit bra spill

uferdig ved lkansering og søppel på data.
Lenke til kommentar

Håper dette kommer uten styggedommen GFWL, så kanskje jeg får prøvd Dark Souls en dag.

Var så glad for å se det på PC. Helt til det ble klart at porten var tidenes dårligste og GFWL var påkrevd.

Krysser fingre og tær!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...