Gå til innhold

Snart kan du kategorisere e-postene i Gmail


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er selv en aktiv bruker av labels og filtrering, men ser det krever mye vedlikehold.

 

Begge "hoved-epostkontoene" mine har rundt 100 filtre hver (hvor flere er konfigurert for en rekke forskjellige avsendere), og å oppdatere eller opprette nye tar ofte tid.

 

Ser fram til dette.

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Greit at de slenger inn noen "standardfilter" med litt pent design, for å rydde opp litt fra grunnen av, for å mekke alle filtre selv tar tid slik the_fire sier. Det de gjerne kan la meg gjøre er å finjustere disse nye "filtrene" selv, og kanskje la meg alge flere slike tabs, og knytte de mot filtre.

Lenke til kommentar

Såfremt dette ikke ødelegger bruken av Gmail på kryss av mobil og nettside ser jeg ingen problemer med dette. Tvert imot er det slik jeg allerede bruker Gmail, via filter. Om jeg i tillegg kan sette opp slik at noen epost skipper innboksen, men legger seg ulest i arkivet med en label (slik jeg gjør for mange avsendere i dag) synes jeg dette ser veldig bra ut.

 

Og man kan alltids bare velge å ikke bruke det, om det ikke faller i smak. Fint.

Lenke til kommentar

Har du fått den allerede ??

 

Gå på settings, velg configure inbox, og kjør på.

Liker dårlig at den prøver å sortere selv, og at du ikke kan bytte navn på labels.

Men kommer kanskje med tiden, jeg liker å sette opp ting etter eget ønske, og ikke bare kjøre noe random autosortering.

Lenke til kommentar

Hvis det gjøres bra så kan det være veldig bra.

 

Eneste jeg ikke likte var "automatisk". Men regner med vi kan velge om å hva selv.

Du kan selv velge hvilke fanerdu vil ha aktive til enhver tid. Du kan også sette hva som skal hvor ved å dra mail til den fanen du ønsker at det skal tilhøre.

 

Foreløpig liker jeg det godt, men usikker på nytteverdien når jeg bruker zero-inbox... Sjelden jeg har mer enn 10 mail i innboksen av gangen. Kanskje større nytteverdi om jeg deaktiverer en del filtre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...