Gå til innhold

Motorola bekrefter ny toppmodell


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

Er det ikke en negativ ting, siden det mest sannsynlig vil være dyrere?

Har alltid trodd at det var en av grunnene de hadde produksjonen i utlandet.

 

Å samle all produksjon i Kina med barnearbeidere for lavere pris er vel verre? Helt topp at Motorola skaper arbeidsplasser der hvor de kommer fra. Kun positivt for verdensøkonomien.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Topp at både Motorola & eplet begynner å produsere sine produkter i sitt eget hjemland.
Er det ikke en negativ ting, siden det mest sannsynlig vil være dyrere?Har alltid trodd at det var en av grunnene de hadde produksjonen i utlandet.

 

Produksjon i utlandet er kun pga høy arbeidskraft og lave lønninger. I USA vil det koste mer å lage telefonen pga lønn og sånt, men i gjengjeld tror jeg det vil bli bedre kvalitet på produktet. Strengere QA og sånt. Men dersom den blir betydelig dyrere bare pga den er laget i USA så tror jeg ikke det er noe folk vil kjøpe.

Lenke til kommentar

Å samle all produksjon i Kina med barnearbeidere for lavere pris er vel verre? Helt topp at Motorola skaper arbeidsplasser der hvor de kommer fra. Kun positivt for verdensøkonomien.

 

Det er et veldig godt poeng, noe jeg ikke tenkte på akkurat da.

Sant nok også at de skaffer arbeidsplasser, men står også i artikkelen at da har de mer kontroll og kvalitetssikring.

Lenke til kommentar
Topp at både Motorola & eplet begynner å produsere sine produkter i sitt eget hjemland.
Er det ikke en negativ ting, siden det mest sannsynlig vil være dyrere?Har alltid trodd at det var en av grunnene de hadde produksjonen i utlandet.

 

Grunnen til at fabrikker ble flyttet til fattige land som f.eks Kina var pga arbeidsledigheten blant befolkningen, noe som ville gi dem flere arbeidere for en billigere penge.

Så ja, det vil bli dyrere, men det blir også positivt for f.eks Kina fordi de vil få litt mindre forurensning.

Lenke til kommentar

Tipper at dette blir den nye Nexusen som blir lansert sammen med neste generasjon av Android.

 

Tviler sterkt på det, de sa jo rett ut at den vil hete moto x, ikke nexus. Google har også sagt at de vil fortsette nexus linjen. Dessuten har Google laget to samsung nexus telefoner, og de laget to telefoner i samarbeid med HTC før det. Jeg tror den neste nexusen blir en ny LG.

Lenke til kommentar
Tipper at dette blir den nye Nexusen som blir lansert sammen med neste generasjon av Android.
Tviler sterkt på det, de sa jo rett ut at den vil hete moto x, ikke nexus. Google har også sagt at de vil fortsette nexus linjen. Dessuten har Google laget to samsung nexus telefoner, og de laget to telefoner i samarbeid med HTC før det. Jeg tror den neste nexusen blir en ny LG.

 

Eller rett og slett Moto "X" som i "neXus" :)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Motorola selger jo ikke telefoner utenfor USA og Verizon.

Vi kommer nok ikke til å se denne telefonen i europa, desverre.

 

Dette er jo ikke rett, har selv Motorola Razr i kjøpt via Expansys.com, ikke high-end men mer 4av5, Intel prosessor og en suveren battertid. Har hatt den siden februar, dønn stabil, ingen reboot, Android 4.1.2 for øyeblikket.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...