Gå til innhold

E3 2013 - program og diskusjon


Nimrad

Anbefalte innlegg

Nærmer seg E3 nå. Tenkte å lage en tråd for diskusjon og tenker å oppdatere denne posten med program når det blir lagt ut.

 

Streaming-linker kan dere poste når de kommer!

 

Microsoft Mandag 10. juni, kl 18:30

Livestreams:

Gametrailers

GameSpot

IGN

 

EA Mandag 10. juni, kl 22:00

Ubisoft Tirsdag 11. juni, kl 00:00 (natt til tirsdag)

Sony Tirsdag 11. juni, kl 03:00 (natt til tirsdag)

Endret av Nimrad
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Flott at Microsoft sin er 18:30, da kan lillebroren min også få se på Kinecten sine nye spill. Og det varer i Ca 2 timer også, da slipper jeg mas på en stund ihvertfall.

Fra spøk til revolver.

 

Håper vi får se Agent fra rockstar, reboot av bandicoot og muligens en Jak and daxter 4.

Lenke til kommentar

Jeg tror denne E3 kan bli en av de beste på lenge. Alle de store har garantert noe å vise oss, en spennende tid jeg og mange av oss har i vente.

På mandag starter showet!!

Jeg skal se alle konferansene og Nintendo sin E3 Direct, kommer til å bli helt fantastisk!

 

Mine håp:

Konami: MGS V er verdt å se denne konferansen alene!

Microsoft: Dundre inn med en haug med gameplay av deres kommende spill! Pluss dato og endelig pris for Xbox One.

EA: Star Wars Battlefront 3? Star Wars 1313? Star Wars Knights Of The Old Republic 3? Eller Dinosaur modus i kommende Battlefield 4?

Ubisoft: Se mer i fra et bilspill som ryktet sier Ubisoft lager, mer Watch Dogs!

Sony: Vise kommende spill til PS3, vise frem PS4, viss gameplay fra kommende Knack, DriveClub, Killzone Shadow Fall og Infamous Second Son

Nintendo: Se titler som neste Smash Bros, nytt Mario Kart, mer info når vi får Wind Waker HD og selvfølgelig nytt 3D Mario

 

Kort oppsumert, E3 2013 blir nice!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Aaaahh...gleder meg!

Da var det tatt ut fridag på tirsdag så jeg får med meg Sony sitt show. Gleder meg til mine ikke-gamer-venner og alle damene jeg jobber med spør hvorfor jeg tar fri så får jeg se om det faktisk er mulig å forklare hvor stort dette egentlig er. Champions League/OL osv. kan gå å legge seg....

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kort oppsumert, E3 2013 blir nice!

Godt sagt.

 

Jeg føler at alle de tre store har mye å bevise i år. MS må vaske bort den dårlige smaken etter Xbone-annonseringen. Nintendo må vise frem spill som kan redde Wii U fra den salgsmessige hengemyra som konsollen har havnet i. Sony er nok i den beste posisjonen før E3, men det betyr ikke at de bare kan slappe av. Det er ingen enkel oppgave å lansere en helt ny konsoll.

 

Jeg forventer store ting fra årets E3-messe. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...