Gå til innhold

Microsoft har øremerket 6 milliarder til eksklusive spill (XOne)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-80wCWpIM

[ironi]Selvsagt grov løgn, har de ikke fått med seg det div medlemmer på forumet her har skrevet om at xbox one ikke er ment for spill ? [/ironi]

 

 

Lenke til kommentar

Håper at Xbox One blir en flopp, sånn at MS får seg en smekk på pungen. Det at du må betale ekstra til dem når du har kjøpt et brukt spill er jo bare helt bak mål, pluss at det at spillet låses til din maskin kan jeg tenke meg blir morro når du har betalt 1000vis av kroner å får RROD.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Årets E3 kommer til å bli en av de bedre dette tiåret ja, alle de 3 store har maskinvare ute de nå må bevise at har programvare som forsvarer kosten av en ny boks.

 

Vel og merke mener jeg sony faktisk må vise den fysiske boksen også, men bortsett fra det er det spill, spill og spill som kommer til å gjelde.(Nintendo, ikke våg å vise fram en ny dubbedings til wii-u)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Spela blir låst til konto og ikkje maskin så RROD eller tilsvarande er ikkje eit problem i så måte.

 

Dette kunne også skje med din 360 med alle arkade-spillene, hvis det skjedde kunne man kontakte support og de kunne binde alle spillene som var låst til din ødelagte Xbox til din nye Xbox. Ikke noe nytt der.

Lenke til kommentar

Håper at Xbox One blir en flopp, sånn at MS får seg en smekk på pungen. Det at du må betale ekstra til dem når du har kjøpt et brukt spill er jo bare helt bak mål, pluss at det at spillet låses til din maskin kan jeg tenke meg blir morro når du har betalt 1000vis av kroner å får RROD.

 

Hvorfor skrive slik dritt?

 

Det er greit å betale for å spille et brukt spill hvis noe av det går til utviklerne. Hvis ikke, er det dumt. Men vet du hva? Deal with it, crybaby

 

Idiotisk å komme med RROD når det gjelder 360 å ikke har noe å gjøre med xbox one

  • Liker 8
Lenke til kommentar

6 milliarder kroner? Det sier meg enormt lite. Er det utviklingskostnadene over hele levetiden til Xbox One? Er det innen x antall år eller er det hva de har satt av til de 15 de sier de har på planen allerede? Og ikke minst, hvor mye er det i forhold til hva Sony setter av?

Lenke til kommentar

Hvorfor skrive slik dritt?

 

Det er greit å betale for å spille et brukt spill hvis noe av det går til utviklerne. Hvis ikke, er det dumt. Men vet du hva? Deal with it, crybaby

 

Idiotisk å komme med RROD når det gjelder 360 å ikke har noe å gjøre med xbox one

Tror du virkelig MS vil gi noen av de pengene til utviklerene? Det tror hvertfall ikke jeg kommer til å skje. Noen av Xbox One maskinene kommer til å få feil, derfor brukte jeg ordet RROD(Red rings of death) som de aller fleste skjønner hva betyr (maskinvare feil) visst ikke du skjønte det.
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Beklager MS, jeg ser nå at dere bare vil forbrukerne godt. Hvordan kan tanken av at dere bare er ute etter penger ha slått meg.

Jeg kan ikke vente på 13-14 hele nye ekslusive FPSer inn i biblioteket mitt.

 

Men fra spøk til revolver, Her er budsjettet som jeg tipper det er.

1 Milliard på faktisk utvikling

resterende 5 Milliarder til markedsføring.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Eksklusive spill? Betyr fint lite. Det eneste som betyr noe er hvilke spill de snakker om. Er det spill til Kinect, eller spill folk faktisk vil ha? Dance Central 5 er jo en åpenbar kandidat, så da gjenstår 14 eksklusive. Med så mange Kinect-spill til 360en vil nok minst fem, seks av disse eksklusive greiene være oppfølger til kinect, eller nye kinect-spill. Da gjenstår åtte, ni spill vi ikke vet noe om, og minst to, tre av disse vil nok være drittspill ingen vil ha. Og for den saks skyld, teller tidseksklusivise spill? For ikke å glemme at "GTA4 kommer aldri til PC", som Rockstar bekreftet selv flere ganger... :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...