Gå til innhold

? Gamle mobiler truer bedriften


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå skal ikke jeg være veldig i mot dette med å gjenvinne og gjenbruke telefonen eller veldig paranoid, men jeg føler at informasjonen jeg har på den forrige telefonen min ligger tryggere på telefonen, i skuffen, som reservetelefon, uten kontakt med andre. Enn om jeg skulle levert den til en eller annen guttunge som samler den inn for fotballlaget sitt, for å egentlig skulle gi den videre til telenor. På denne måten så vil telefonen og informasjonen være innom en del mennesker før det faktisk blir slettet. Rett meg gjerne om jeg er helt på tur her, men min forrige telefon er og blir i skuffen.

Lenke til kommentar

hmmm. Hvorfor bruke mobilen til "alt" når det tydeligvis er så farlig og usikkert. Blir litt galskap spør du meg..

 

Og disse påstandene har jeg hørt altfor mange ganger før, med noe variasjon, virker nesten som dette bare er for å selge fler telefoner.

 

Jeg bruker en gammel telefon som det bare er mulig å ringe med og sende meldinger. Det eneste de får ut av meg er noen telefonnummer.

 

Hvorfor ikke ha egne kameraer istedet for telefon. Skrive opp avtaler i en avtalebok. Ha nettbank kun på en hjemmePC. Jobben er jobben, bruk PCen der, ikke noe annet sted. Hvis en ting blir stjålet så får de bare litt info og ikke info om "hele livet ditt" som er lagret på telefon. Synes samfunnet i dag er altfor opphengt i at ting skal være så enkelt og tilgjengelig på en elektronisk dings. Spare 5 minutter er viktigere enn å følge disse advarslene som er så utrolig alvorlige hver gang.

 

Men men, slik har det da blitt :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...