Gå til innhold

Blitt stolt eier av en EVO 9


Anbefalte innlegg

DA hadde man etter 2 års tid endelig fått evoen til Norge. Bilder kommer i morgen! Her er ett bilde av den hos forhandler i usa. Denne har rullet hele 2 mil og sees på som HELT NY! Fikk skiltene til den idag!

 

Med 340 hk og ett enormt drag er drømmen gått i oppfyllelse, har blitt den stolte eier av EVO 9!

 

Har en bekjent i Tacoma i USA som fikk fraktet denne til Norge :)

 

E3FF9B11-8AAB-4590-BCC2-398851911B49_1.jpg

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Håper ikke de rødgrønne ser dette :) da kan det hende bilen koster 30 ganger så mye :):ph34r:

Uansett gratulerer, og lat som at bilen har under 100hk ellers kommer de rødgrønne og skriker på flere avgifter, og glem ikke klimafanatikerne som står klare med CO2 støvsugerne sine og flere avgifter :ph34r:

Endret av Hire
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Takker! Kostet meg 170.000 inkl frakt, registrering, toll og andre avgifter staten skulle suge ut av meg.

Tok så lang tid fordi jeg har ligget på vent i 1 år hos biltilsynet, før jeg gikk til høyere hold og ba dem vurdere saken. Fikk endelig saken godkjent.

post-207264-0-33582900-1369807599_thumb.jpg

post-207264-0-74334900-1369807639_thumb.jpg

Endret av Toalettet
  • Liker 2
Lenke til kommentar

170k bare i avgifter regner jeg vel nesten med? Hvis det er inkludert bilen så er det jo 'svinbillig'. 170 tusen er mye penger, men for en slik bil i Norge må du vel ut med minst det dobbelte.

 

Hvor melder man seg på for å importere sin egen? haha.

 

Forøvrig grisefeit bil! Håper du orker å laste opp video av lyden på den, og kanskje når du kjører litt med den! Alltid elsket Lancer Evo.

 

 

Evo > Impreza. Alltid!

Lenke til kommentar

170 k er ekskludert bilen :) skal få til en soundcheck vett! Har ikke skaffet gopro men må nok det ! Skal se hva jeg får til i morgen :) fy faen! Hadde fri fra jobben idag! Cruiset igjennom Vinterbro der, inn til Oslo og så til Drammen idag! Masse folk som stirret og det skjønner jeg ^^ en DRØM å kjøre!!

Lenke til kommentar

Fikk skvisa forsikringa ned med motor, oppgradert turbo + intercooler og uten dataomprog. til rundt 30 000 i året... Nei, pg.a masse krangling med biltilsynet og tollvesenet. Var så vidt dem ville tolle den (gi en pris til en fornuftig kars pris...)

Tok en liten tur likevel, men ble så dårlig og man så ingenting... men du hører hvertfall lyden. Kommer snart

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...