Gå til innhold

Nå kommer Sony Xperia Tablet Z


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Først skriver dere at det er salgsstart denne uken. Dermed skriver dere at "Den første ladningen kommer til butikk 29. juni".

 

Jeg har akkurat bestillt dette nettbrettet så jeg er litt ivrig på å få vite når det kommer.

 

Syntes artikkelen var litt uklar.

Lenke til kommentar

Jeg fikk denne inn i butikken min allerede sist uke. Sjekk fakta før dere skriver tull. Fikk den på fredag den 24.05.13 på Telekiosken Bergen Storsenter

 

priiis?

 

Ellers ser jeg Sony kjører jo rabatt for studenter på nettsiden sin :p

Jeg som har kjøpt ett fra Spaceworld nå.. Men kan jo spare en del på å kjøpe det rett fra Sony. 32Gb til prisen av 16Gb, ev spare 500kr på 16Gb. Angrefrist or not.. LOL

Lenke til kommentar

Håper det kommer en test snarlig!

 

Test var allerede kommet, så da håper jeg dere som kjøper fjølen kommer med deres egne erfaringen snarlig! ;)

Jeg fikk ikke gjennomført kjøpet av SOny, de sa at det var bestilt så mange på forhåndsbest. at de måtte deaktivere forhåndssalg. De regnet med å reaktivere på fredagen og trodde at de som bestiller på fredagen får de to uker ut i juni senest. (jeg ringte Sony etter problemer med å bestille).

 

Jeg lurer litt på å gå på elkjøp å kjøpe et note 10.1 også og kjøre de side by side.. Saken er jo den at jeg har samsung 8000 serie tv, så selv om samsungen har dårligere skjerm og tregere prosessor, har jeg jo mulighet for skjermspeiling på samsung. Men sonyen er jo raskere, bedre skjerm, tynnere, lettere og vanntett. Så jeg tror egentlig det blir sonyen.. Men det kan tenkes at jeg kjøper via studenttilbudet på fredagen også.. he he.. Som student får man 16gb wifi for 3700 (-500kr vs spaceworld) og man får 32gb for ca samme som spaceworld (gratis frakt som student). 32gb de hadde inne, var med hvit ramme. Men jeg tror sort ramme 32gb kommer på freddan'

Lenke til kommentar

Har eid galaxy tab 2 og iPad 2 før. Begge føltes kjedelige ut. Sony z nettbrettet er fantastisk! Skjermen er digg,det er kjapt,det er en lettvekter! Launcher ligger tettere opp mot stock Android enn Samsung sin touchwhiz og HTC sin sense. Klar lyd i høyttalerne. Brettet har levert, dette er kongen av Android!

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...