Gå til innhold

Fem ting som har definert Xbox som plattform (X360, XOne)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Call of Duty: Ghosts er et av storspillene som skal vise kraften og mulighetene i Xbox One."Hvilken kraft og muligheter? Det som er nytt i Ghosts og utgiveren skryter av har da andre spill gjort i flere år allerede, altså er ikke Ghosts noe å skryte av når det kommer til grafikk.

 

Du trenger kraft for å få grafikk, bedre grafikk trenger mer kraft, er ikke det åpenbart?

Lenke til kommentar

"Call of Duty: Ghosts er et av storspillene som skal vise kraften og mulighetene i Xbox One."Hvilken kraft og muligheter? Det som er nytt i Ghosts og utgiveren skryter av har da andre spill gjort i flere år allerede, altså er ikke Ghosts noe å skryte av når det kommer til grafikk.

 

Hvis du hører episoden gir vi hele pressekonferansen en...grundig gjennomgang :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

"Call of Duty: Ghosts er et av storspillene som skal vise kraften og mulighetene i Xbox One."Hvilken kraft og muligheter? Det som er nytt i Ghosts og utgiveren skryter av har da andre spill gjort i flere år allerede, altså er ikke Ghosts noe å skryte av når det kommer til grafikk.

 

cod ghost er bare en oppgradering av eksisterende game engine... leste sjokk nyheten på vg247 nå nettopp...

Lenke til kommentar

Nå skal det sies at når en konsoll kommer ut på markedet, tar det ofte opptil (og kanskje mer enn) et helt år før det begynner å komme spill som faktisk presser teknologien litt.

 

... Likevel, denne Ghost-greia så ganske så dårlig ut. Det var knapt noen forskjell mellom dette og de forrige CoD-spillene. Noen små økninger i antallet partikler og noen andre småting som at fisker svømmer vekk fra deg når du er nære dem (ooooh, revolusjonerende! INGEN spill som har gjort DET før!!), osv. Og denne hunden de skryter om, du VET bare at den kommer til å bli en scriptet greie som egentlig ikke har noe å si.

 

... For ikke å snakke om at fyren som liksom har skrevet historien, refererer til Ghost-styrkene som "Super elite fighting force". Minnet meg om når Ross Kemp sa at SAS sto for "Super Army Soldiers" i Extras. Gleder meg til å se hvilket tåpelig spill dette faktisk ender opp med å bli. Dessverre vil det nok være massevis av folk som biter på, og virkelig tror på dette PR-tullet.

Lenke til kommentar

"Call of Duty: Ghosts er et av storspillene som skal vise kraften og mulighetene i Xbox One."Hvilken kraft og muligheter? Det som er nytt i Ghosts og utgiveren skryter av har da andre spill gjort i flere år allerede, altså er ikke Ghosts noe å skryte av når det kommer til grafikk.

 

Kjøp pc

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
"Call of Duty: Ghosts er et av storspillene som skal vise kraften og mulighetene i Xbox One."Hvilken kraft og muligheter? Det som er nytt i Ghosts og utgiveren skryter av har da andre spill gjort i flere år allerede, altså er ikke Ghosts noe å skryte av når det kommer til grafikk.
Kjøp pc

 

Så du skal ha et ræva spill på pc istedenfor? At folk aksepterer søppelet som er Xbox one og ps 4 er grunnen til at grafikk har stagnert så heftig. og at gameplay har blitt gradvis dårligere

Lenke til kommentar

At EA gjekk vekk fra Online.pass og prøver å påstå at di har lytta til kundane er bullshit. Online.pass vart fjerna pga det nye samarbeidet med MS der Xbox One kommer med bruktspillrestriksjoner og fungerer best med always online. Er ein grunn til at MS ikkje vil oppklare dette.

 

Fekk bare høre 67 min av podkasten, ordner seg vel seinare.

 

Lenke til kommentar

At EA gjekk vekk fra Online.pass og prøver å påstå at di har lytta til kundane er bullshit. Online.pass vart fjerna pga det nye samarbeidet med MS der Xbox One kommer med bruktspillrestriksjoner og fungerer best med always online. Er ein grunn til at MS ikkje vil oppklare dette.Fekk bare høre 67 min av podkasten, ordner seg vel seinare.

 

Jepp, det var det som var poenget vårt. Vi syns det var ganske sleipt!

Lenke til kommentar

@RadJostein

 

EA blir ikkje bedre, synd det smitter over på MS.

 

Prøvde å laste ned podkasten fra sida dykkar, fekk forsatt ikkje lytte til meir enn 67 min av nr 123 som sku vare i ca 115 min. Er ikkje heile sendinga lagt ut enda? Eller har eg gått glipp av noko?

Lenke til kommentar

@RadJosteinEA blir ikkje bedre, synd det smitter over på MS.Prøvde å laste ned podkasten fra sida dykkar, fekk forsatt ikkje lytte til meir enn 67 min av nr 123 som sku vare i ca 115 min. Er ikkje heile sendinga lagt ut enda? Eller har eg gått glipp av noko?

 

Veldig merkelig! Jeg tester, og hele fila ligger der. Har du prøvd å laste ned MP3-fila og så spille den? Kan hende det har noe med cachen i din web-browser å gjøre og da vil det hjelpe å bare laste ned MP3en :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...