Gå til innhold

Dette er maskinvaren til Xbox One


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Syntes designet var OK jeg. En boks er en boks. Bedre at den er firkantet og passer inn i en hylle under TVen, enn at den er rund og klumpete.

 

Fikk med meg deler av presentasjonen i går. Syntes det var mye snakk om alt annet enn spilling - TV-titting og slikt som man drev på med på 90-tallet. Jeg er skeptisk til hvor interessant dette er for målgruppen. De virket også veldig stolt av talekommandoene sine, noe jeg tror vil være like populært på Xbox som det var på iPhone. Det ser kanskje kult ut på reklamen, men så er det bare en gimmick man aldri benytter i virkeligheten.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Tidenes kjedeligste lansering da. TV-greier for sportsglade amerikanere, talekommandoer, blabla snorkHVOR BLE DET AV SPILLENE?!Noe ræl fra EA og Forsa? Var vel ikke et sekund gameplay fra noen av de engang. Selv Xbox 1 kunne spilt av de videoene de viste.

 

Alle vet allerede at den kan spille spill, nå viste de alt annet den kan gjøre. Spill får vi se på E3.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

40nm APU, 8GB DDR3 RAM. Nåja, de kunne og burde gjort bedre.

Selv har jeg tenkt å unngå xbox. Liker ikke å må betale for online-tjenester.

Det er klart, det blir sikkert en fin "HTPC" med alle funksjonene de klasker på, men det er (etter min mening) ikke hva en konsoll er eller skal være.

Lenke til kommentar

Kan dere være så snille å lage en Xbox One vs PS4 "The Specs"? Jeg kan ikke mye om de begge, men hadde vært fint å sett på papiret hvem som ser ut til å være kraftigst og hvem som har best specs. :)

 

For øyeblikket ser det ut til at PS4 blir hakket kraftigere. Selve forskjellen på konsollene er minimal, da begge kjører en 8 kjerners APU fra AMD og 8GB RAM. PS4 har derimot GDDR5 minne og X1 blir vist å kjøre på DDR3.

Du kan forsåvidt ta en titt på denne linken:

http://www.psu.com/a019489/PS4-specs-vs-Xbox-One-specs---RAM-graphics-and-more

Men ta den med en klype salt da noe av påstandene ikke er bekreftet!

Lenke til kommentar

40nm er jo nesten som en cpu i 2001, men det er jo en del mer i en apu, men intel med sine 22nm, har mer trua på intel, men ivy bridge var nå ikke det beste innen gpu og cpu på samme chip, kjerner er nå ikke alt heller. tror nå heller at haswell er bedre på gpu og cpu på samme chip enn hva amd legger ut til xbox one, server cpuene til amd er nå ikke så voldsomt i ytelse heller, 3930k på 4,5ghz slår nå 12 kjerne server cpu til amd med ganske mye

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...