Gå til innhold

Se, en vanntett Samsung Galaxy S4


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Viser igjen for mye designavdelingen til Samsung har og gå på. Se på Sony tin vantette toppmodell.

 

Enig. Sony sin Xperia er griselekker. En telefon trenger ikke "se vanntett ut" for å være vanntett. Samsung sin designavdeling har jeg forøvrig aldri vært en fan av. Utseendemessig har Galaxy-serien utviklet seg like mye som iPhone de siste årene, og personlig syntes jeg ikke at de hadde et like godt utgangspunkt som Apple.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Kun 480 PPI? Når ble 480 PPI "kun" i mobilverden, jeg trodde de fleste skjermer hadde lavere pikseltetthet enn det.
Touché - fjernet "kun" ;-)

 

KUN(!?) 480 PPI? Mener du 380? S4 har 441, og HTC One har 468!

 

 

Edit: Nvm, leste kilden nå, og skjønte hva du mente. Du kan endre hele setningen din om du vil :)

Endret av SLi
Lenke til kommentar

Glad jeg ventet fra 26. april.

 

Når det kommer til design, så burde vel det egentlig bry folk like lite som emballasjen på en pose peanøtter. Man ser på skjermen, taster inn enn sms og pælmer den i fra seg på stuebordet. -Eller har jeg gått glipp av noe?

Når dette er sagt, så ser Active faktisk ganske grei ut.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Når det kommer til design, så burde vel det egentlig bry folk like lite som emballasjen på en pose peanøtter. Man ser på skjermen, taster inn enn sms og pælmer den i fra seg på stuebordet. -Eller har jeg gått glipp av noe?Når dette er sagt, så ser Active faktisk ganske grei ut.

 

Jeg tror du har gått glipp av noe, men jeg vet ikke om jeg er i stand til å forklare deg hva det er du har gått glipp av. Som å forklare farger til en fargeblind person. Anse deg selv heldig som ikke er opphengt i design - utvalget er så forferdelig begrenset for oss som vil han en mobil som både ser sexy ut og fungerer bra. ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nå ser jeg at enkelte er veldig kjappe med å sammenligne denne telefonen med xperia z. Greit nokk at begge telefonene er "vantette", men det kan se ut som denne telefonen tåler ett par turer i bakken etter altfor mange tequilashots en lørdags natt bedre enn sony si ntelefon. Experia Z med sin glass konstruksjon vil jeg anta tåler støt langt dårligere.

Endret av jokki
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...