Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva ville hun med dette?


Anbefalte innlegg

Hadde en ganske random opplevelse i helgen. Var en tur ute på lørdag og gikk inn på et utested for å se etter noen kompiser. Speidet rundt, men fant dem ikke og gikk mot utgangen.

 

 

Plutselig kjenner jeg at noen tar meg i armen. Jeg snur meg og ser at det er en ganske pen jente. Hun satt der med en venninne og en fyr. Det kan se ut som om venninnen og gutten er et par. Hun drar meg inn, ser på meg og spør:

-Kan ikke du hente et glass vann til meg?

Litt overrasket og nølende ser jeg på henne og resten av gruppen. Hun prøver igjen og spiller gentleman-kortet:

- Kan ikke du hente et glass vann til meg? Vær en gentleman og hent vann til en full jente som trenger litt vann.

Jeg vet ikke helt hva jeg skal tro. Ikke hadde vi hatt øyekontakt før hun grep fatt i meg og jeg følte at hun prøvde seg på ett eller annet. Jeg ser så på venninnen som tror at jeg tror at det er hun som er full. Får så en lusing av venninnen (Ikke hardt, men WTF?) som sier "Haha, ikke meg din tulling". Da er situasjonen gått så langt at jeg gidder ikke mer. Ser på jente nr. 1 og sier:

- Bare sitt her og vent du, sa jeg og så gikk jeg videre mot utgangen. I det jeg går hører jeg et slags gisp som om hun ble overrasket over at det ikke gikk.

 

 

Jeg liker ikke å bli lurt eller utnyttet og i den situasjonen følte jeg at en pen jente prøvde å vise at hun hadde så mye seksuell makt at hun kunne få hvilken som helst gutt til å krype for henne. Hva tror dere at hun var ute etter? Var det som en form for sjekking eller prøvde hun å utnytte en tilfeldig gutt til å løpe et ærend for henne?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis dette var sjekking, er hun enda verre enn meg. Hvis hun faktisk var for full, hadde vel venninnen eller fyren hentet for henne, så var vel noe annet. Bevise at hun får folk til å krype fordi hun er pen? Tviler, hadde ikke akkurat satt meg på bakbena for å hente vann til en stygg jente, spesielt hvis personen har fått for mye å drikke, ikke er det den mest attraktive pick-up linen heller :p

 

Vanskelig å si, hadde nok grublet litt over den selv ^^

Lenke til kommentar

Hvis dette var sjekking, er hun enda verre enn meg. Hvis hun faktisk var for full, hadde vel venninnen eller fyren hentet for henne, så var vel noe annet. Bevise at hun får folk til å krype fordi hun er pen? Tviler, hadde ikke akkurat satt meg på bakbena for å hente vann til en stygg jente, spesielt hvis personen har fått for mye å drikke, ikke er det den mest attraktive pick-up linen heller :p

 

Vanskelig å si, hadde nok grublet litt over den selv ^^

Jeg oppfattet ikke henne som full omstendighetene tatt i betraktning (utested) og som du sier, hvorfor kunne hun ikke hentet den selv? Sikkert godt med et glass vann, men hun hadde fint klart det selv.

Lenke til kommentar

Da ble han nok sjekket opp. For dem som har blitt det av damer før.. så vet man at dem er like diskré som en struts i gjemselsposisjon

Morsomt at du sier akkurat det. Ble sjekket opp tidligere på kvelden på en lite diskre og klossete måte. Det var sydentemperatur i Bergen i helgen og satt på utsiden av en liten pub og inn mot vinduet. På andre siden av vinduet satt en liten gjeng der jeg hadde hatt litt blikkontakt med hun ene men jeg visste ikke at de hadde forflyttet seg til dit de satt nå. Plutselig hamrer det på vindusflaten. Skikkelig hardt. Da vil hun jeg hadde blikkontakt med at jeg skal komme til dem. Problemet var at jeg satt trangt og innerst og måtte passere en lang hinderløype for å komme meg til dem. Kom fram til at det ble for teit. Jeg er visst too cool for school til å la meg sjekke opp.

Endret av Azidops
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Hadde hentet et glass vann, jeg. Null stress.

Og hva hadde skjedd så tror du?

A) Jeg hadde brukt 5 min. på å henge i baren for en dame jeg ikke kjente og deretter blitt invitert til å slå meg ned hos dem.

B) Jeg hadde brukt 5 min. på å henge i baren for en dame jeg ikke kjente og når jeg hadde kommet med vannet hadde jeg fått et takk og hun hadde snudd seg vekk

Lenke til kommentar

Ingenting i veien med å spørre om hun vil "henge" med baren med deg mens du skaffer vann til henne. Da får du igrunnen ganske fort svar på alle spørsmålene du lurer på, så kan du få disse to-tre minuttene ekstra på BurgerKingen om du skulle være uheldig.

Lenke til kommentar

Bare en idiot ville hentet vann til henne, det eneste du gjorde feil var å nøle, og bli hengende noen sekunder for mye ved bordet deres, etter min smak. I slike situasjoner røsker du til deg armen og går ut, du har bedre ting å gjøre enn å hente vann til ei full kjerring.

Endret av theHerd
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Ingenting i veien med å spørre om hun vil "henge" med baren med deg mens du skaffer vann til henne. Da får du igrunnen ganske fort svar på alle spørsmålene du lurer på, så kan du få disse to-tre minuttene ekstra på BurgerKingen om du skulle være uheldig.

Forsåvidt en god idé, men så var det bare å komme på det i kampens hete. Ble bare satt litt ut av situasjonen da vår kontakt kom ut av klar himmel uten forvarsel. Det var heller ikke en innledende samtale, det var rett på spørsmålet med en gang.

 

Ang. dette med tiden så ville jeg følt meg som en tosk om jeg godtok forespørselen og bruke tid i baren (full bar, midt i primetime) på å hente vann til henne og for så å bli avvist når oppdraget var utført. Jeg følte at hun ville bevise sitt ego ovenfor vennene og ikke ønsket reel kontakt med meg.

 

Edit:

Hadde hun brukt litt med tid på hilsing og introduksjon hadde jeg vært tilbøyelig til å være gentleman. Men her var det rett på sak.

Endret av Azidops
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...